مدیرکل آموزش و پرورش لرستان: آموزشگاه‌های لرستان در طرح هجرت ۳ بهسازی می‌شوند

  مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تعداد ۳۸۴ آموزشگاه در لرستان در قالب طرح هجرت ۳ توسط دانش آموزان لرستانی تعمیر و بهسازی می‌شوند. به گزارش لکنا، گودرز کریمی فر دیروز در ستاد استانی طرح هجرت 3 در خرم آباد اظهار کرد: با آغاز طرح هجرت 3 در آموزش و پرورش لرستان  تعداد 8 […]

srtg

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تعداد ۳۸۴ آموزشگاه در لرستان در قالب طرح هجرت ۳ توسط دانش آموزان لرستانی تعمیر و بهسازی می‌شوند.

به گزارش لکنا، گودرز کریمی فر دیروز در ستاد استانی طرح هجرت 3 در خرم آباد اظهار کرد: با آغاز طرح هجرت 3 در آموزش و پرورش لرستان  تعداد 8 هزار و 500 دانش آموز لرستانی برای بهسازی و تعمیر 384 آموزشگاه ساماندهی می شوند.

وی برنامه ریزی دقیق و منسجم را مهم ترین رکن برای پیشبرد مطلوب طرح هجرت 3 دانست و با اشاره به اهمیت این طرح افزود: ترویج و تعمیق فرهنگ کار در بین نسل جوان و نوجوان جامعه، تقویت روحیه همکاری و مدیریت جهادی، آشنایی بیشتر دانش آموزان با کار و زندگی اجتماعی و بالا بردن ضریب اعتماد به نفس آنان از اهداف اجرای طرح هجرت 3 در لرستان است.

وی با تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: رسالت خطیر آموزش و پرروش، رشد و شکوفایی استعدادهای فطری و فراهم آوردن زمینه تربیت‌ پذیری دانش‌آموزان است که اجرای طرح هجرت یکی از راهکارهای رسیدن به این هدف مهم است.

کریمی فر از آمادگی آموزش و پرورش برای استفاده از تمام ظرفیت ها به منظور اجرای مطلوب طرح هجرت 3 خبر داد و خاطرنشان کرد: باید با استفاده از توان دانش آموزان مستعد و خلاق و کیفیت بخشی این طرح، نقاط قوت اجرای طرح هجرت 3 در سال گذشته را تقویت کنیم و نقاط ضعف آن را از بین ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در اجرای طرح هجرت 3 سازمان نوسازی مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش اقدام به فعالیت می کند به طوری که تأمین و تجهیز وسایل مورد نیاز برای فعالیت دانش آموزان توسط سازمان نوسازی مدارس انجام می شود.

وی افزود: کار اجرائی طرح هجرت 3 از روز 11 مراد به طور رسمی آغاز می‌شود و تا 20 شهریور ادامه دارد.