ملکشاهی: امام خمینی(ره) سنگ مبارزه با استکبار جهانی را بنا نهاد/ حمایت آمریکا از نسل کشی در غزه

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه ملت‌های مسلمان در روز قدس دل امام زمان(عج) را شاد کرد، گفت: امام خمینی(ره) سنگ مبارزه با استکبار جهانی را بنا نهاد.     به گزارش لکنا به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی پیش از ظهر جمعه در جمع راهپیمایی کنندگان شهرستان […]

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه ملت‌های مسلمان در روز قدس دل امام زمان(عج) را شاد کرد، گفت: امام خمینی(ره) سنگ مبارزه با استکبار جهانی را بنا نهاد.

 

IMG13214107

 

به گزارش لکنا به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی پیش از ظهر جمعه در جمع راهپیمایی کنندگان شهرستان کوهدشت در سخنانی با اشاره به اینکه صهیونیست ها یک مشت آدم ضد بشریت هستند که به هیچ کس رحم نمی کنند، اظهار داشت: اسرائیلی‌ها تنها مدعی هستند که یهودی و پیرو حضرت موسی(ع) هستند.

وی ادامه داد: صهیونسیت‌ها ریشه دینی ندارند و مورد نفرین و غضب پیامبر خود هستند.

ملکشاهی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یکی از بزرگترین یادگاری های امام راحل است، گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس دل امام زمان را شاد کرده و امروز فریضه روزه و هواداری از فلسطین مظلوم با هم تقارن پیدا کرده و به همین خاطر یک روز مبارک است.

وی با بیان اینکه خداوند به دل امام(ره) الهام کرد تا سنگ مبارزه با اسرائیل و آمریکا را بنا نهاد، تصریح کرد: صهیونیست های فاسد امروز به صورت روشن مردم بی دفاع غزه را می کشند در حالیکه وقتی نهاد حقوقی حقوق بشر محکومیت اسرائیل را صادر کرد این امر از جانب آمریکا و هم پیمانانش وتو شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکا با این کار در واقع نسل کشی را حمایت می کند.

ملکشاهی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسرائیل همیشه پیروز بود و پذیرفته شده بود که هیچ قدرتی نمی‌تواند با اسرائیل مبارزه کند، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و تزی که حضرت امام(ره) مطرح کرد ورق برگشت و مقاومت همراه با تقوا پیروز شد.

وی با بیان اینکه از آن زمان به بعد هر جنگی را که اسرائیل شروع کرده با شکست روبه رو شده است، تصریح کرد: امروز نوزده روز از ابتدای جنگ و حمله به غزه گذشته و  این درحالی است که اسرائیل به دنبال از بین بردن حماس بود اما تمام شواهد گواه بر این است که حماس در هر حال قوی تر است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز اسرائیل در حال شکست است و به همین خاطر درخواست آتش بس داده است.

ملکشاهی با اشاره به اینکه هرچند بیش از 800 نفر از افراد بی دفاع غزه که بیشترشان زن و کودک بودند شهید شدند و بیش از 5 هزار نفر مجروح شد اما آثار پیروزی غزه در این جنگ روشن است، گفت: این وعده خداست که اگر گروهی با پشتوانه تقوا در برابر باطل بجنگد پیروز می شوند.

وی با بیان اینکه 5 میلیون نفر جمعیت اسرائیل از ترس حماس در پناهگاه ها به سر می برند، تصریح کرد: هدف استکبار جهانی مبارزه با اسلام است و امروز که می بینند پرچم اسلام در دست رهبری جمهوری اسلامی ایران است به دنبال مبارزه با این پرچم برآمده اند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما به شکر خدا اسرائیل با زبان بی زبانی به شکست اعتراف کرده و خواهان پایان جنگ است.

ملکشاهی با بیان اینکه امروز حمایت از غزه و فلسطین حمایت از تمام بشریت است، یادآور شد: ما به دنبال آزاد کردن تنها قطعه ای از جغرافیای زمین نیستیم بلکه به دنبال آزادی بشریت هستیم.