رئیس دانشگاه آزاد خرم‌آباد منصوب شد

  به گزارش لکنا به نقل از سیمره، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی دکتر یدالله ملکی را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد منصوب کرد. دکتر یدالله ملکی که تا پیش از این جدی‌ترین گزینه از میان سه پیشنهاد تصدی بر صندلی […]

6825866abf6ddc014340326b35addd51_XL

 

به گزارش لکنا به نقل از سیمره، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی دکتر یدالله ملکی را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد منصوب کرد.

دکتر یدالله ملکی که تا پیش از این جدی‌ترین گزینه از میان سه پیشنهاد تصدی بر صندلی داغ دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد مطرح شده بود، روز پنج‌شنبه 19 تیر ماه جاری با حضور دکتر رنجبر نماینده‌ی تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‌های لرستان، همدان و مرکزی و با حضور معاونین هماهنگی و دبیران هیئت امنای استان‌های مذکور و اعضای شورای معاونین واحد خرم‌آباد به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد معرفی و منصوب شد.

ملکی، دارای دکترای علوم قرآنی و سوابق مدیریتی در بدنه‌ی مراکز عالی از جمله ررئیس دانشکده‌ی تحصیلات تکمیلی واحد خرم‌آباد، معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد و رئیس دانشگاه پیام‌نور الشتر است.

 حجت‌الاسلام دکتر عبدالرضا جمالزاده رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد نیز طی حکمی از سوی میرزاده به عنوان نماینده‌‌ی تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.