شهردار مومن آباد: برنامه های فرهنگی ویژه ای برای کودکان داریم/ کودکان و خانواده های مومن آباد در میان رنگ و شادی

در روزی که رنگ ها و لبخندها و کودکان حرف اول را می زدند، ایستگاه نقاشی "شهر پاک" با شعار «ماه خوب ، روز خوب ، شهر خوب» در پارک کودک مومن آباد برگزار شد. به گزارش‌ لکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری مومن آباد؛ دیروز (یکشنبه 22 تیرماه 93) در روز ولادت امام […]

در روزی که رنگ ها و لبخندها و کودکان حرف اول را می زدند، ایستگاه نقاشی "شهر پاک" با شعار «ماه خوب ، روز خوب ، شهر خوب» در پارک کودک مومن آباد برگزار شد.

به گزارش‌ لکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری مومن آباد؛ دیروز (یکشنبه 22 تیرماه 93) در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در میان استقبال چشم گیر کودکان و خانواده ها، رأس ساعت 5:59 دقیقه ی بعدازظهر  به اجرا در آمد.

کودکان و نوجوانان شهر مومن آباد، با هیجان و شادی کودکانه در کنار خانواده های خود، روزی به یاد ماندنی و رنگارنگ را تجربه کردند.

احسان درویشی – شهردار مومن آباد- در خصوص این برنامه گفت: «کار کردن برای کودکان، علاوه بر لذت و رضایت بخشی درونی، به واسطه ی فرهنگ پذیری و قدرت یادگیری بالاتر، اهمیت مضاعفی به خود گرفته و ما را مجاب می کند که هزینه و زمان بیشتری را به آنها اختصاص دهیم.

 در این برنامه برخی از بزرگترها هم پا به پای کودکان به نقاشی پرداخته و حضور سالمندان شهر نیز در کنار کودکان، در نوع خود دیدنی بود.

در پایان برنامه، هدایایی به قید قرعه از طرف شهرداری مومن آباد به چند نفر از کودکان اهدا شد و البته تمام کودکان حاضر در این ایستگاه، مجله ی "پیشوک" (تنها مجله ی تخصصی کودکان غرب کشور) هدیه شد. مجله ی پیشوک، طراح و همکار افتخاری این برنامه بود.

از زیباترین قسمت های این تجمع رنگارنگ، پاک کردن و جمع آوری زباله های برنامه توسط کودکان و خانواده ها بود.

 

عکس ها از : ندا حمیدی/ لکنا

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES