مساله کاهش جمعیت از چالش های پیش روی ایران اسلامی است

  نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امروز جمعیت ایران رو به کاهش است و این مساله یکی از چالش های پیش روی ایران اسلامی است. به گزارش لکنا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه خرم آباد با اشاره به نامگذاری […]

SONY DSC

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امروز جمعیت ایران رو به کاهش است و این مساله یکی از چالش های پیش روی ایران اسلامی است.

به گزارش لکنا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه خرم آباد با اشاره به نامگذاری 20 تیرماه بنام روز جمعیت افزود: آمارها در خصوص روند جمعیت ایران نگران کننده است و مقام معظم رهبری نیز به شدت نگرانی خود را در مورد پیری جمعیت اظهار داشته اند.

وی تصریح کرد: از مجموع 21 میلیون خانوار ایرانی14.5 درصد فرزند ندارند و 19 درصد تک فرزند هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 21تیرماه سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهر شاد و روز عفاف و حجاب گفت: مساله حجاب و عفاف از مسایل مهم جامعه بوده و این در شرایطی است که مساله فرهنگ نیز از اهداف اصلی مستکبران است.

وی افزود: استکبار جهانی برای انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده و برنامه غرب برای ایران اسلامی دین ستیزی و گسیختگی خانواده ها بوده که برای این منظور 150 شبکه فارسی زبان علیه ارزش های اسلامی فعال شده است.

وی ادامه داد: حجاب مایه آرامش، سنگر وسدمحکمی برای بداندیشان و افراد منحرف است بنابراین غرب حجاب را هدف قرار داده و ازاین رو زنان جامعه اسلامی باید به حجاب افتخار کنند.

وی با انتقاد از نبود حساسیت نسبت به حجاب در جامعه تصریح کرد: حجاب یک ضرورت دینی و الهی برای جامعه است و مسوولان و دستگاههای اجرایی باید باید قانون حجاب و عفاف را اجرا کنند.

وی همچنین با اشاره به تحولات عراق گفت: آینده سیاسی عراق همچنان درهاله ای از ابهام است و با مرور زمان نیز نقش آمریکا در حمایت از ترریست ها بیشتر آشکار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و افزود: جامعه جهانی و کشورهای اسلامی هیچگونه عکس العملی در این خصوص ندارند و همه این موارد مقدمه چینی برای روز جهانی قدس است اما بدانند نفس مسیحایی امام (ره) تاثبر داشته و رژیم صهیونیستی را محو و نابود خواهد کرد.