گزارش لکنا از نشست شهردار و شوراي شهر با كانون بسيج اساتيد شهرستان كوهدشت

به گزارش خبرنگار لکنا، كانون بسيج اساتيد شهرستان با همراهي جمعي از فرهنگيان و اصحاب رسانه با شهردار و شوراي اسلامي شهرستان كوهدشت جلسه پرسش و پاسخ برگزار كرد. اين جلسه به رياست فرماندار محترم شهرستان عصر روز دوشنبه در سالن جلسات فرمانداري درخصوص مشكلات شهري برگزار شد.   اين نشست به درخواست كانون بسيج […]

به گزارش خبرنگار لکنا، كانون بسيج اساتيد شهرستان با همراهي جمعي از فرهنگيان و اصحاب رسانه با شهردار و شوراي اسلامي شهرستان كوهدشت جلسه پرسش و پاسخ برگزار كرد.

اين جلسه به رياست فرماندار محترم شهرستان عصر روز دوشنبه در سالن جلسات فرمانداري درخصوص مشكلات شهري برگزار شد.

 

1

اين نشست به درخواست كانون بسيج اساتيد شهرستان كوهدشت و با محوريت چگونگي استخدام 60 نفر نيروي جديد توسط اعضاي شوراي اسلامي شهرستان كوهدشت برگزار گرديد. البته مشكلات ديگري هم‌چون نبود پارك كوهستاني و پارك بانوان، شيب تند عوارض شهري، مشكلات ترمينال مسافربري كوهدشت خرم‌آباد و بالعكس، كوچه و خيابان‌هاي خاكي منطقه تازه‌آباد شاهيوند و ساماندهي بازارچه مطرح شد.

از ديگر مواردي كه در اين جلسه مطرح شد مي‌توان به ضرورت ساماندهي صنوف آلاينده، نبود پاركينگ در مركز شهر و مشكل بزرگ دفع زباله‌هاي شهري در منطقه كالياب اشاره نمود.

 

3

لازم به ذكر است متأسفانه به جزء آقايان بابامراد درويشي و مرادعلي منتي هيچ كدام از ديگر اعضاي شوراي شهر حضور نداشتند. غيبت مابقي اعضاي شورا به هيچ‌وجه قابل توجيه نيست و اميدواريم اين حضرات اگر مقام و منزلت خود را مديون رأي مردم مي‌دانند در رسانه‌ها و اجتماعات عمومي از مردم معذرت خواهي نمايند.

شهردار محترم در خصوص ضرورت ایجاد پارک بانوان کوهدشت گفت: ساخت این پارک برای بانوان کوهدشتی ضرورت دارد تا بانوان کوهدشتی به‌راحتي بتوانند درآن‌جا و به‌دور از چشم دیگران به تفریح و ورزش بپردازند.

 

2

مهندس کرمی در زمينه روشنایی و پیاده روسازی پارک‌ها گفت: دراین زمینه کار پارک مرحوم دلیجانی تمام شده و پیمانکار پارک شهید بهشتی هم انتخاب شده و به اميد خدا در آينده‌اي نزديك كار آن انجام مي‌شود.

آقاي كرمي در ادامه از  به‌کارگیری نیروهای حجمی از سوی اعضای شورای شهر کوهدشت، اشاره نمود و اظهارداشت: این نیروها به صورت فصلی به‌کارگیری شده و پس از اتمام زمان تعیین شده بدون شک اخراج خواهندشد.

وي ساماندهی خیابان بازارچه را نیازمند مصوبه شورای ترافیک دانست و تصریح کرد: من به شرطی به کوهدشت آمدم که سیاسی کاری نکنم و قول می‌دهم تا وقتی من درکوهدشت هستم یک ریال در شهرداری این شهر حیف و میل نشود.

رئيس شوراي اسلامي شهر نيز در اين نشست در باره موارد مطرح شده گفت: ما شهرداري را در بدترين وضعيت تحويل گرفتيم.

بابامراد درويشي گفت: شهرداري در اين دوره بيش از دوره‌هاي قبل بدهي داشته و ما وسايل نقليه را در بدترين وضعيت تحويل گرفتيم.

وي در خصوص به‌كار گيري 60 نفر گفت: ما چندين بار به شهرداري پيشنهاد داديم تا اين استخدام از روال قانوني صورت پذيرد و به بخش خصوصي واگذار شود.

وي به نامه شهردار مبني بر خسارت ميلياردي به فضاي سبز اشاره كرد و اظهار داشت: ما در نهايت براي جلوگيري از سوء استفاده ديگران خودمان وارد عمل شديم و هر كدام 8 نفر به شهرداري معرفي كرديم.

وي در ادامه افزود: ما از بانيان اين جلسه بي‌نهايت سپاس‌گذاريم و از رسانه‌ها و همه همشهريان مي‌خواهيم در هر موردي كه لازم دانستند از ما سوأل كنند و ما را با انتقادات سازنده همراهي كنند.

…………………………..

گزارش و عکس: حسین ناصری