قهرمان کیک بوکسینگ جهان از گلایه هایش می گوید/ پنج سال قهرمانی در میان بی توجهی مسئولان

  حمزه مرادیان رزمی کار 29 ساله لرستانی برای سومین بار قهرمان کیک بوکسینگ جهان شد تا با دومدال قهرمانی آسیایی اش پنجمین مدال طلای مسابقات برون مرزی را برگردن بیاویزد. حمزه مرادیان در گفتگو با مهر با بیان این که 20 سال است رزمی کار می کند و 5 سال متوالی است که به […]

IMG10345109

 

حمزه مرادیان رزمی کار 29 ساله لرستانی برای سومین بار قهرمان کیک بوکسینگ جهان شد تا با دومدال قهرمانی آسیایی اش پنجمین مدال طلای مسابقات برون مرزی را برگردن بیاویزد.

حمزه مرادیان در گفتگو با مهر با بیان این که 20 سال است رزمی کار می کند و 5 سال متوالی است که به عضویت تیم ملی کیک بوکسینگ درآمده، می گوید: 20 سال پیش رشته کیک بوکسینگ را زیرنظر برادر بزرگترم شروع کردم و پنج سال است عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هستم.

مرادیان که هفته گذشته توانسته است سومین مدال طلای قهرمانی جهانش را از کشور ایتالیا برای کشورش به ارمغان بیاورد، ادامه می دهد: در این دوره از مسابقات جهانی که با حضور 35 کشور، در جزیره ساردینیای ایتالیا برگزار شد تنها لرستانی شرکت کننده در رقابت ها بودم که توانستم مدال طلای وزن منفی 70کیلوگرم را با افتخار برای کشور و استانم هدیه بیاورم.

 

 

این قهرمان ارزنده جهان اهل شهرستان کوهدشت بیان می کند: تیم ایران با 12شرکت کننده توانست چهار مدال طلا و سه نقره را در این رقابت ها کسب کند که به علت نداشتن تیم بانوان، عنوان چهارم تیمی جهان را به دست آورد.

حمزه مرادیان مدعی است در پنج دوره قهرمانی برون مرزی اش با هیچ گونه تقدیری از سوی مسئولان روبه رونشده است.

وی شغل مناسب و ثابتی ندارد و تنها راه درآمدش را گرفتن حق مربیگری از شاگردانش در تهران عنوان می کند و از مسئولان می خواهد در این زمینه به کمک وی بیایند تا سال های بیشتری را بتواند بی دغدغه به ورزش قهرمانی ادامه دهد.

وی می گوید: تنها دوسال پیش بود که وقتی برای دومین بارقهرمان جهان شدم از سوی هیئت رزمی کوهدشت با اهدای مبلغ یکصد هزارتومان از من تقدیر شد!

مرادیان یادآور می شود: در ادوار قهرمانی گذشته هیچ گونه کمکی از سوی مسئولان کوهدشت و استان به او نشده و حتی استقبال درخوری هم از وی به عمل نیامده است که تاحدودی باعث سرخوردگی و از دست دادن انگیزه وی و دیگرانی شد که دراین رشته فعالیت دارند اما این بار مسئولان کوهدشت و استان قول داده اند با اهدای کمک های مادی و معنوی از وی تقدیر کنند که انتظارمی رود این بار این وعده ها جامه عمل بپوشند.

مرادیان به خبرنگار مهر می گوید که برای کمک مالی ورزش نمی کند و با قهرمانی های پی در پی تلاش می کند نام ایران و لرستان را در دنیا طنین انداز کند اما نگران آینده شغلی و زندگی خود است و این که پس از پایان عمر قهرمانی چگونه می تواند زندگی بی دغدغه ای داشته باشد تا با آرامش به آموزش نسل های آینده بپردازد.