یونسی در جمع نخبگان و هنرمندان کوهدشت: اختلاف بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را نباید داغ کرد

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت:اختلاف بین اصلاح طلبان و اصولگرایان را نباید آنقدر داغ کرد.

3036_881

 

حجت الاسلام ˈعلی یونسیˈ شامگاه چهارشنبه که به نمایندگی از رییس جمهوری به کوهدشت لرستان سفر کرد، در دیدار با هنرمندان و نخبگان این شهرستان افزود:نباید برخی خود را حق، و دیگران را ناحق بدانند؛ این نگاه بسیار بد و غیر اخلاقی است.

 
وی اظهارکرد: دعوای کفر و اسلام به راه نیندازید؛ خود را اسلام، و دیگران را کافر نپندارید؛ رقابت باید برای نشاط سیاسی جامعه باشد نه برای دعوا بین جناح ها.
 
وی در ادامه به مسایل اقتصادی و رفع مشکلات مردم اشاره کرد گفت: دولت وظیفه دارد مقدمات کار را برای ایجاد اشتغال مردم بوی‍ژه جوانان فراهم کند، و باید با توسعه همه جانبه بستر کار و اشتغال را فراهم، تا محرومیت از بین برود.
 
حجت الاسلام یونسی،با اشاره به مشکل بیکاری در لرستان گفت: لرستان بالاترین نرخ بیکاری را در کشور دارد که این یک فاجعه است.
 
وی ادامه داد : مهمترین هدف و برنامه مسوولان کشور باید ایجاد فرهنگ و نشاط و کار باشد و دولت تدبیر و امید دکتر روحانی تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت و توسعه و اشتغال برای ملت ایران بکار گرفته است.
 
دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، همچنین در جمع مردم در مسجدصاحب الزمان(عج) شهر کوهدشت، با اشاره به اجرای طرح سد معشوره لرستان گفت: حل مشکل سد معشوره به سبب موانع سنگین که داشت کار چندان آسانی نبود، اما با تلاش و پیگیری مسوولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رییس جمهوری مسوولیت اجرای ادامه ساخت سد را پذیرفت.
 
عملیات اجرایی احداث سد مخزنی معشوره کوهدشت لرستان که پارسال با هدف تولید انرژی برق آبی، مهار سیلاب، تامین آب مورد نیاز بخش صنعت ، کشاورزی و آشامیدنی بر روی رودخانه کشکان توسط دولت وقت آغاز شده بود، چندی پیش به دلیل بروز مشکلاتی متوقف شد.

هیات دولت در پنجمین سفر استانی دولت تدبیر و امید، از روز چهارشنبه در لرستان بسر می برد.