تصاویر/ اعتراض آقامحمدی نماینده ی خرم آباد در مجلس نسبت به حمایت برخی نمایندگان از محمدجواد ظریف

سوال دیروز نمایندگان از وزیر امور خارجه در صحن مجلس با حواشی جالبی همراه بود. 4 سوال نمایندگان مجلس از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در دستور کار امروز پارلمان قرار داشت که به علت شباهت، این سوالات در یک سوال تجمیع شد تا جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی […]

سوال دیروز نمایندگان از وزیر امور خارجه در صحن مجلس با حواشی جالبی همراه بود.

4 سوال نمایندگان مجلس از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در دستور کار امروز پارلمان قرار داشت که به علت شباهت، این سوالات در یک سوال تجمیع شد تا جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نمایندگی از نمایندگان سوال کننده، سوال از وزیر را مطرح کند.
کریمی قدوسی در بخش اول سخنان خود مصاحبه ظریف با شبکه ABC آمریکا را پخش کرد که در آن ظریف موضوع هولوکاست را رد کرده بود و این موضوع را به نظر مقام معظم رهبری نیز تعمیم داده بود.
در ادامه کریمی قدوسی همچنین فیلم کوتاهی از سخنان مقام معظم رهبری را پخش کرد که در آن، ایشان هولوکاست را افسانه نامیدند.
نمایندگان سوال کننده از وزیر امور خارجه همچنین به مصاحبه محمدجواد ظریف با شبکه 2 آلمان اشاره داشتند و می‌گفتند که وزیر امور خارجه در این مصاحبه گفته است که اسرائیل را مردم فلسطین باید به رسمیت بشناسند و ما از آن منطقه دور هستیم.
پس از پایان بخش اول سخنان نماینده سوال کنندگان، محمدجواد ظریف پشت تریبون مجلس قرار گرفت تا ادامه سخنانش را بیان کند که در این زمان برخی نمایندگان همچون بهروز نعمتی، کمال الدین پیرموذن، حسن تامینی، رمضانعلی سبحانی‌فر و حسین گروسی مدام احسنت احسنت می‌گفتند.
اما در طرف مقابل، ابراهیم آقامحمدی نماینده ی خرم آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به اقدام برخی نمایندگان در حمایت از ظریف مدام اعتراض می‌کرد که تعدادی از نمایندگان قصد داشتند وی را آرام کنند.
 
 
122812_300
 
122823_780