نامه یکی از اقوام کشته شدگان ورامینی به مردم کوهدشت/ از انصاف و شفافیت و واقعیت پذیر بودن شما هموطنان سپاسگزارم

  یکی از بستگان خانواده دو ورامینی به قتل رسیده در شهرستان کوهدشت، نامه ای را خطاب به مردم این شهرستان نوشته و برای پایگاه خبری لکنا ارسال نموده است که جهت اطلاع عیناً می آید: با سلام به هموطنان عزیز کوهدشتی بنده از اقوام خانواده متوفی هستم,بعد از چند روز فراغت از مراسم تدفین […]

IMG_4360

 

یکی از بستگان خانواده دو ورامینی به قتل رسیده در شهرستان کوهدشت، نامه ای را خطاب به مردم این شهرستان نوشته و برای پایگاه خبری لکنا ارسال نموده است که جهت اطلاع عیناً می آید:

با سلام به هموطنان عزیز کوهدشتی
بنده از اقوام خانواده متوفی هستم,بعد از چند روز فراغت از مراسم تدفین و ختم آن مرحومین, سری به سایتها زدم تا ببینم دراین خصوص خبری هست, تا اینکه به اینجا رسیدم.
با اینکه آب ریخته به جوی بازنمیگرده و نوشدارو بعد مرگ سهراب فایده ای نداره,ولی از انصاف و شفافیت و واقعیت پذیر بودن شما هموطنان که در نظراتتان هویدا و آشکار است کمال تشکر را دارم.
انشاله این مسائل برای هیچ کسی اتفاق نیفتد و شاهدش نباشیم.
عزیزان؛ داغدار شدن چند خانواده جوان از دست داده, یتیم شدن فرزند, بیوه و سرگردان شدن همسران آنها و به تبع آن مشکلات پیش روی آنها از جمله تبعات اولیه اینگونه جنایات است.
روی دیگر سکه که غیرمستقیم درگیر حواشی این مسائل میشوند شما عزیزان هستید.
واقعا تاوان زیاده خواهی یک عده که نمیشه انسان خطابشون کرد را یک سری ادمهای دیگه که نه سرپیازن و نه ته پیاز باید بپردازند؟
عزیزان؛ میدونید با اینجور مسائل پیش اومده و مشابه اون چقدر به چهره فرهنگی, اقتصادی و……. ضربه وارد میشه؟
چند نفر بازاری هستند که با شهرها و استانهای مختلف مراودات مالی اقتصادی دارد؟
مسلماً خیلی……….. بماند که احتمال خروج برخی سرمایه ها هم از شهر اجتناب ناپذیره.
القصه, داستان کوتاه کنم, از کلیه عزیزان خواهشمندم همانگونه که با صداقت و شفافیت واقعیت این عمل کثیف رو پذیرفتند و به قبیح بودن این عمل, علی رغم مشکلات متعدد شهری اذعان کردند, و اینگونه اعمال که موجب ضرر و سرشکستگی بقیه میشود را تقبیح کردند, اگر خبری, اطلاعی,….. از محل اختفای قاتلین دارند, به پلیس بدهند تا مجرمین جنایتکار به سزای عمل ننگینشان برسند.
امید است با این کار کمی از داغ دل داغداران کاسته شده و نیز صداقت و شفافیت شما هموطنان کوهدشتی به اثبات برسد و وجهه ازدست رفته شهر بازگردد.
همچنین شما عزیزان هرگونه اطلاعات دراین خصوص را میتوانید به ایمیل اینجانب ارسال فرمایید: robocopir@yahoo.com