معشوره و بهره برداری سیاسی از آن

  یکی از معضلاتی که ما در حوزه ی مسائل سیاسی شهرستان کوهدشت با آن مواجهیم، وجود افراد ناشناخته در پس پرده اخبار و انتشار بیانیه های سفید امضا (بدون امضا) ست. مسأله ای که با هیچ معیاری چه از نظر سیاسی و چه از نظر اخلاقی سازگار نیست. به عنوان مثال انتشار مطالبی تحت […]

11

 

یکی از معضلاتی که ما در حوزه ی مسائل سیاسی شهرستان کوهدشت با آن مواجهیم، وجود افراد ناشناخته در پس پرده اخبار و انتشار بیانیه های سفید امضا (بدون امضا) ست. مسأله ای که با هیچ معیاری چه از نظر سیاسی و چه از نظر اخلاقی سازگار نیست. به عنوان مثال انتشار مطالبی تحت عنوان " نامه ی جمعی از فعالان سیاسی کوهدشت به نماینده ی الیگودرز" و … واقعیت این است که این جمع ها و انجمن ها و اعضای آن ها اگر دلسوز واقعی مردم بودند شجاعانه مشخصات خود را زیر این نامه ها و بیانیه ها می نوشتند.

این روزها در فضای سیاسی و اجتماعی شهرستان کوهدشت بحث سد معشوره و تعطیلی آن نقل محافل شده و هر کسی از ظن خود به آن نگاه می کند. برخی نماینده ی سابق این شهرستان را به علت عدم انعقاد قرارداد اجرایی سد و عدم اخذ مجوز ماده 215 آن مقصر می دانند، برخی دولت احمدی نژاد را به عوام فریبی متهم می کنند، برخی کم کاری نماینده ی فعلی را علم کرده اند و برخی به دولت جدید و وزیر نیروی آن خرده می گیرند.

اما امروز با ما یک آرمان مواجهیم. سدی که اگر عملیاتی نشود امید ایجاد شده در مردم به نومیدی بدل می شود. آرمانی که برای رسیدن به آن باید بداخلاقی ها و تخریب ها را کنار بگذاریم. این که برخی رسانه های محلی اقدام به تخریب نماینده ی فعلی شهرستان می نمایند کدام گره کار را می گشایند؟ مشکل ما همان افراد پس پرده هستند که می خواهند با هزینه کردن و خریدن برخی رسانه ها از این موضوع استفاده ی سیاسی کنند. مردم ما باید آگاه باشند که اینان دلسوز آن ها نیستند.

به هر روی تمام جریانات سیاسی چه اصولگرا چه اصلاح طلب باید یاری گر نماینده ی فعلی باشند و با استفاده از تمام ظرفیت ها حتی سیاسیون کوهدشتی مقیم مرکز، صدای خود را به گوش مسئولین برسانند، باشد که فرجی حاصل شود و گرنه چپ و راست بازی سیاسی باز هم کار به دستمان می دهد.

کدام یک از رسانه های خوزستان به خاطر مشکلات پیش آمده برای رود کارون بر علیه فلان نماینده ی خاص و فلان جریان سیاسی این استان بیانیه و تخریب نامه صادر کرد؟! رسانه های خوزستان به دور از حب و بغض سیاسی حامی واقعی مردم و نمایندگان مردم بودند و نتیجه ی لازم را گرفتند.