پیوس از باند 10 نفره در پرسپولیس می گوید

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مدیریت پرسپولیس باید هر چه سریع‌تر با آن دسته از بازیکنانی که کم کاری می‌کنند، برخورد و آن‌ها را از تیم اخراج کند.»


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، فرشاد پیوس درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس و شکست این تیم برابر الهلال عربستان گفت: «پرسپولیس برابر الهلال یکی از بدترین روزهایش را تجربه کرد. به نظر من این تیم دچار چند دستگی شده است و بازیکنانی که می دانند در فصل بعد جایی در پرسپولیس ندارند، بی‌انگیزه بازی می‌کنند. به نظر من مدیریت باشگاه پرسپولیس باید هر چه زودتر با آن‌ها برخورد کند تا همه بدانند که این بازیکنان چگونه عمل کرده‌اند. باید این بازیکنان از پرسپولیس اخراج شوند. اوایل فصل گفتم که برخی از بازیکنان پرسپولیس کم کاری می‌کنند و حالا همه فهمیده‌اند که درست می‌گفتم. آن زمان سه بازیکن این گونه بودند، ولی حالا با تشکیل باند و دسته شده‌اند 9 یا 10 نفر.»
وی در ادامه با انتقاد از دنیزلی برای استفاده نکردن از مهدی مهدوی کیا در بازی با الهلال گفت: «نمی‌دانم چرا دنیزلی از مهدی بازی نگرفت. او می توانست از تجربه‌اش برای کمک به پرسپولیس در برابر عرب‌ها استفاده کند. اشتباه بزرگ دنیزلی استفاده نکردن از مهدوی کیا بود، ضمن این که دنیزلی از کنار کم کاری بازیکنانش راحت عبور می‌کند. پرسپولیس نزدیک بود برابر 70 هزار تماشاگرش شش تایی شود! با این وضعیت اگر پرسپولیس از گروهش صعود کند هم کاری از پیش نخواهد برد.»
پیوس همچنین افزود: «پرسپولیس در دفاع و حمله بسیار بد بود و میانه میدان را هم به حریف واگذار کرده بود. بازیکنان پرسپولیس پنج پاس سالم به هم ندادند. بیشتر بازیکنان پرسپولیس تعصب ندارند و به گفته تماشاگران «بی‌غیرت» بازی می‌کنند. به نظرم بهتر است این بازیکنان از پرسپولیس اخراج شوند تا همه مردم آن‌ها را بشناسند و در عوض پرسپولیس هم در دو بازی آخر فصل خود با امیدهایش شرکت کند. متاسفانه برخی از بازیکنان پرسپولیس در حد روستا هم نیستند.»
مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه خطاب به مدیر عامل این باشگاه گفت: «رویانیان باید سعی کند در فصل آینده بازیکنانی را استخدام کند که از حضور در پرسپولیس احساس غرور و افتخار داشته باشند و چند مرحله را برای رسیدن به پیراهن این تیم سپری کرده باشند.»
وی درباره سرنوشت پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر هم اظهار کرد: «پرسپولیس با این وضعیت در آسیا به هیچ جا نمی رسد و خیلی زود حذف می‌شود. وضعیت این تیم در لیگ برتر هم که بی‌سابقه است. برای فصل بعد هم باید یک خانه تکانی بزرگ در این تیم انجام شود.»
پیوس به بازی چهارشنبه شب استقلال برابر الریان قطر هم اشاره کرد و افزود: «استقلال در حال حاضر بسیار هماهنگ‌تر و با انضباط‌تر از پرسپولیس بازی می‌کند و این هم به خاطر مدیریت خوب این باشگاه است. به نظر من مدیر باشگاه استقلال خیلی بهتر از همتای پرسپولیسی‌اش کار می‌کند، ضمن این که استقلال هیات مدیره دارد، ولی در پرسپولیس فقط رویانیان است که تصمیم می‌گیرد.»