انتصاب رئیس جدید دانشگاه پیام نور کوهدشت

  به گزارش لکنا، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور واحد كوهدشت با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی برگزار شد. مدير نظارت و ارزيابي دانشگاه پیام نور استان لرستان در این مراسم از رئیس سابق دانشگاه پیام نور واحد كوهدشت به علت خدمات چشمگيري كه طي دوران رياست خود در اين […]

00000002101_0

 

به گزارش لکنا، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور واحد كوهدشت با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی برگزار شد.

مدير نظارت و ارزيابي دانشگاه پیام نور استان لرستان در این مراسم از رئیس سابق دانشگاه پیام نور واحد كوهدشت به علت خدمات چشمگيري كه طي دوران رياست خود در اين مجموعه در باب برنامه هاي مالي، آموزشي و فرهنگي عرضه داشته است تشكر و قدر داني کرد و گفت: آقاي گراوند يكي از افراد خدوم و با تجربه و با توان مديريتي بالا در اين دانشگاه مي باشند كه ان شا الله از تجربيات و توان ايشان در جايي ديگر استفاده خواهد شد .

فرماندار شهرستان كوهدشت در ادامه با اشاره به اينكه کار مدیریتی جز مسئوليتي سنگين و طلب ايثار و فداكاري پيامدي به همراه ندارد، افزود: امیدواریم رئيس جديد دانشگاه پيام نور واحد كوهدشت  همانند آقاي گراوند با جديت و پشتكار با مسائل و مشكلات برخورد كرده و امور دانشگاه را امور خود بدانند تا بتوانند منشا نور و بركت در شهرستان كوهدشت باشند و بدانند كه برادران و خواهران و فرزندان خود آنها در اين مراكز تحصيل مي كنند پس بايد بكوشند تا محيطي امن براي جوانان ايجاد كنند.

رئيس سابق دانشگاه پیام نور واحد كوهدشت نیز در سخنانی ضمن اعلام گزارش عملكرد خود در زمان تصدي پست رياست واحد كوهدشت گفت: از خداي متعال سپاسگزارم كه فرصتي نصيبم شد تا قدمي هرچند كوچك را در راستاي پيشرفت و بزرگي دانشگاه پيام نور واحد كوهدشت بردارم و اميدوارم كه در اين امتحان سربلند بوده باشم.

وي در ادامه از تمامي همكارانش به خاطر كمكهاي شاياني كه در انجام اين مسئوليت در حق وي ارزاني داشته اند سپاسگزاري کرد.

تورج حسني راد رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد كوهدشت نیز در سخنانی ضمن تاكيد بر اجرا و اتمام برنامه هاي گروه مديريتي پيشين و استفاده از تجربيات آنها گفت: جلسات توديع و معارفه نشان دهنده اين است كه ميز و سمت ماندني نيست و تنها امانتي است كه بعدها به ديگران محول مي شود و اگر اينچنين نبود ما الان اينجا نبوديم.

حسني راد برنامه هاي بلند مدت و كوتاه مدت خود را در مسير رسيدن به توسعه پايدار مطرح کرد و افزود: در رابطه با كاركنان مشايعت و مساعدت سرلوحه كار خواهد بود چون آنها تمامي توان خود را براي بهبود وضعيت دانشگاه به كار بسته اند و ثابت كرده اند كه بدون امكانات و حداقل منابع مالي مي توانند بهترين بازده كاري را داشته باشند و همچنين از كاركنان طلب مساعدت کرده و از آنها خواست همانند قبل از هيچ تلاشي براي رسيدن به اهداف دانشگاه فروگذار نكنند.

وي ادامه داد: ما با پايبندي به قوانين و مقررات بايد از مجموعه دانشگاه پيام نور استان قدرداني كنيم و براي قدرداني از آنان بايد در عرصه آموزش عالي پيشگام باشيم.

حسني راد از مسئولين شهر نيز خواست تا با همكاري و همفكري بيشتر به پيشبرد اهداف دانشگاه در زمينه توسعه علمي كمك كنند و مهمترين اصل را در رسيدن به اين موفقيت احساس مسئوليت دانست.