سرمربی گهر ناپدید شده است!

  معاون ورزشی گهر دورود با اعلام ناپدید شدن سرمربی این تیم گفت: دلواپس احمدزاده هستیم. محمد یاراحمدی در گفت‎وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از بازی با شهرداری بندرعباس، کسی از احمدزاده خبر ندارد. وی ساک ورزشی‎اش و برنامه تمرینی را به امیری دستیارش می‎دهد و می‎گوید با پرواز به دورود می‎آید اما با […]

136385_635128683325566824_l

 

معاون ورزشی گهر دورود با اعلام ناپدید شدن سرمربی این تیم گفت: دلواپس احمدزاده هستیم.

محمد یاراحمدی در گفت‎وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از بازی با شهرداری بندرعباس، کسی از احمدزاده خبر ندارد. وی ساک ورزشی‎اش و برنامه تمرینی را به امیری دستیارش می‎دهد و می‎گوید با پرواز به دورود می‎آید اما با گذشت هشت روز خبری نشده و نمی‎دانیم کجاست!

وی با اشاره به اینکه شنیده‎ایم احمدزاده مشاور الوند همدان شده، تصریح کرد: بازی این هفته گهر با الوند شبهاتی برای ما به‎وجود آورده که امیدواریم نیامدن احمدزاده ربطی به بازی‎ای که گهر ۳ بر ۲ باخت و سقوطش قطعی شد، نداشته باشد.

یاراحمدی ادامه داد: دو خط تلفن همراه از احمدزاده داریم که هر دو دستگاه خاموش هستند و دلواپس وی هستیم. امیدواریم هر جا که هست، سلامت باشد! بعد از غیبت در پنج بازی، بدون اطلاع قبلی در دیدار هفته بیستم با گیتی‎پسند برگشت که دو بازی بیشتر دوام نیاورد و بازهم غیبش زده است.

معاون ورزشی گهر دورود، در پاسخ به سوال ایسنا که شنیده شده احمدزاده برای این برگشته بود که از یک‎صد میلیون تومان هدایتی که به گهر کمک کرد، سهمی ببرد، آیا این صحت دارد؟ گفت: هرچند مدیرعامل تیم در این زمینه صحبت کند بهتر است ولی باید بگویم احمدزاده از آن پول، مبلغی را دریافت کرد.

وی با اشاره به قطعی شدن سقوط گهر، اذعان کرد: تیمی که با هزار مشکل دست و پنجه نرم می‎کند، تمرین درست و حسابی و سرمربی ندارد، سقوطش طبیعی است. در این فصل مشکل‎های مالی زیادی داشتیم که نبود سرمربی هم به آنها اضافه شد.