13 هزار خانوار کوهدشتی زیر پوشش کمیته امداد هستند

مردان امرایی ظهر امروز در جمع خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد کوهدشت از بهره‌مندی یک هزار و 180 نفر از اعضای نظام جامع آموزشی تربیتی خانواده از دوره‌های آموزشی این نهاد خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 500 دوره آموزشی به صورت فردی و گروهی، مدرسه خانواده و همچنین اردوهای […]

80988446-5410276

مردان امرایی ظهر امروز در جمع خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد کوهدشت از بهره‌مندی یک هزار و 180 نفر از اعضای نظام جامع آموزشی تربیتی خانواده از دوره‌های آموزشی این نهاد خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 500 دوره آموزشی به صورت فردی و گروهی، مدرسه خانواده و همچنین اردوهای تخصصی و خانوادگی از طریق این نهاد برای384  خانوار عضو نظام جامع آموزشی تربیتی خانواده در شهرستان کوهدشت برگزار شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت افزود: این دوره‌های آموزشی در گروه‌های مختلف زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از ازدواج و تحصیل، جوانان در آستانه ازدواج و همسران جوان با حضور کارشناسان مجرب این نهاد در طول سال برگزار می‌شود.

امرایی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی براساس آسیب احصاء شده در بین اعضای این طرح برای آنان برگزار می‌شود، اضافه کرد: دوره‌های آموزشی با موضوعات شناخت اصول دین، تصحیح نماز، بهداشت روانی، پیشگیری از اعتیاد، معیارهای انتخاب همسر و … در 11 ماهه سال جاری برای اعضا برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور یک هزار و 180 نفر از مددجویان زیر پوشش در دوره‌های آموزشی مذکور، خاطرنشان کرد: همچنین در راستای رشد فرهنگی جامعه هدف این نهاد بیش از 270 بسته فرهنگی و مجله مکتوب در بین خانواده‌های زیر پوشش در سطح شهرستان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: در حال حاضر 13 هزار خانوار تحت حمایت کوهدشتی از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

منبع: فارس