خواهش فرماندار خرم آباد برای عدم نصب هرگونه بنر تبریک

مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری خرم آباد شامگاه پنجشنبه برگزار شد که سرپرست جدید این شهر در سخنی غیر رایج ،از مردم خواست تا از نصب هرگونه بنر تبریک برای وی خودداری کنند.

81063683-5531499

 

به گزارش لکنا به نقل از ایرنا، حبیب الله خجسته پور در این مراسم با اشاره به فرارسیدن نوروز اظهار داشت: ما آمده ایم تا شهر را زیبا کنیم نه اینکه جلوی زیبایی شهری را بگیریم چراکه نصب بنرهای تبریک موجب نازیبا شدن سیمای شهری می شود.

این در حالی است که این روزها بنرهای تبریک اهالی محل، موسسات، نهادها و یا حتی افراد به صورت بزرگ و چشمگیر در میادین و خیابان های اصلی خرم آباد به چشم می خورد.

گفتنی است علی کورانی فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان پیش از این با ارسال نامه ای برای دستگاههای مختلف از آنها خواست است که از نصب هر گونه بنر تبریک انتصابات خودداری کنند.

در این نامه اداری خطاب به دستگاه های دولتی، اعضای شورای اداری استان و فرمانداران آمده است: نظر به مصوبه شورای معاونین استانداری لرستان و به منظور جلوگیری از ایجاد هزینه های غیرضروری و تبعات ناشی از این موضوع دستور داده شود در خصوص انتصابات مدیرانی استانی و شهرستانی از چاپ و نصب هر گونه بنر انتصاب توسط آن دستگاه و یا پرسنل تحت مدیریت خودداری شود.