امام جمعه کوهدشت: خدمت به ایتام یک کار بزرگ و خدا پسندانه است

امام جمعه کوهدشت گفت: خدمت به ایتام یک کار بزرگ و خدا پسندانه است که امروز ارائه این خدمت توسط کمیته امداد امام راحل در سطح کشور، استان و شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

IMG_1961

به گزارش لکنا، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی صبح امروز در دیدار با خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کوهدشت کار کمیته امداد را کاری الهی و مورد رضایت خداوند عنوان کرد و افزود: خدمات کمیته امداد امام (ره) از لحاظ مادی و معنوی است که باید در این زمینه از این نهاد زحمت‌کش تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: امام راحل با درایت خویش وجود این نهاد را برای کشور اسلامی ایران لازم و ضروری دانست تا جایی که دستور تاسیس آن را پس از پیروزی انقلاب صادر کردند.

امام جمعه شهرستان کوهدشت در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده‌های ایتام آنان را به صبر و شکیبایی و مدد گرفتن از خداوند در برابر مصائب و مشکلات زندگی راهنمایی کردند.

در ادامه غلامرضا حمزه‌پور فرماندار شهرستان کوهدشت با تقدیر از تلاش‌های امدادگران کمیته امداد شهرستان در رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان صدور فرمان تاسیس این نهاد توسط امام راحل را نشان‌دهنده، توجه خاص ایشان به محرومان دانست و اظهار داشت: مسئولان جامعه اسلامی نیز به تبعیت از امام راحل باید با تمام توان خود در این راه قدم بردارند.

در ادامه این دیدار مردان امرایی رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت ضمن بررسی وضعیت مددجویان و اهدای مبالغ نقدی به آنان جهت رفع برخی مشکلات آنان قول مساعد داد.

امام جمعه و فرماندار کوهدشت به همراه مدیر و جمعی از پرسنل کمیته امداد این شهرستان با چند خانواده تحت حمایت کمیته امداد کوهدشت دیدار کردند.