تصاویر/ آزمون تعیین سطح برای ورود به اولین خانه ی ریاضی استان لرستان در کوهدشت

به گزارش لکنا، شیخی مسئول مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت از برگزاری هم زمان آزمون تعیین سطح درس ریاضی و افتتاحیه ی خانه ی ریاضی مقطع ابتدایی شهرستان کوهدشت، در روز جمعه 92/11/2 خبر داد. این آزمون در دو دبستان شاهد پسرانه و دخترانه ی این شهرستان با حضور بیش از 400 دانش […]

به گزارش لکنا، شیخی مسئول مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت از برگزاری هم زمان آزمون تعیین سطح درس ریاضی و افتتاحیه ی خانه ی ریاضی مقطع ابتدایی شهرستان کوهدشت، در روز جمعه 92/11/2 خبر داد.

این آزمون در دو دبستان شاهد پسرانه و دخترانه ی این شهرستان با حضور بیش از 400 دانش آموز دختر و پسر ابتدایی برگزار شد.

به گفته ی نریمانی مدیر آموزش و پرورش کوهدشت، خانه ی ریاضی کوهدشت اولین خانه ی ریاضی استان لرستان است و مطابق اساسنامه ی آن به دلیل اهمیت درس ریاضی برای مقاطع بالاتر تحصیلی و زیربنا بودن آن در شهرستان کوهدشت تأسیس شده است.

طرح احداث خانه ی ریاضی برای دانش آموزان مقاطع سه گانه ی ابتدایی، متوسطه ی اول و متوسطه ی دوم آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، توسط معاونت آموزش عمومی آموزش و پرورش این شهرستان( آقای کرمی) پیشنهاد و در شورای آموزش و پرورش کوهدشت مصوب شده است. اما در سال جاری با توجه به محدودیت امکانات و نظر شورای آموزش و پرورش و مدیریت آموزش و پروش شهرستان در مقطع ابتدایی راه اندازی می شود.

قابل ذکر است که اولیاء و دانش آموزان از این اقدام استقبال بالایی داشته اند.

 

IMG_0352

IMG_0362

IMG_0361

IMG_0358

IMG_0356