استان لرستان آماده پذیرایی از پنج میلیون گردشگر نوروزی است

استاندار لرستان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، در ایام نوروز آمادگی لازم برای استقبال و پذیرایی از پنج میلیون گردشگر ورودی به استان وجود دارد.

IMG20321136 copy

 

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیلات سفر، افزود: همچنین برنامه ریزی های لازم در خصوص فراهم شدن زمینه اقامت شبانه روزی بیش از 500 هزار گردشگر نوروزی نیز در ایام تعطیلات در نقاط مختلف استان نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به ایجاد یک هزار و 500 کلاس درس برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی در استان، اظهار داشت: برای موفقیت در برنامه های نوروزی و استقبال و پذیرایی شایسته از مسافران نوروزی، همکاری و هماهنگی بسیار مناسبی در سطح دستگاههای استان برقرار شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه تمامی دستگاهها باید با جدیت در طرح تسهیلات سفرهای نوروزی مشارکت و همراهی کنند، گفت: وجود هرگونه ضعف و یا کمبودی در برنامه های نوروزی این استان به طور یقین موجب نارضایتی گردشگران و ایجاد تبعات منفی در رونق صنعت گردشگری استان خواهد شد.

بازوند افزود: درهمین ارتباط یک هزار تخته چادر هلال احمر نیز در نقاط مختلف استان و در کمپ های موقت اسکان گردشگران نوروزی استان لرستان برپا خواهد شد.

وی اضافه کرد: رویکرد برنامه های فرهنگی دستگاههای استان لرستان در نوروز 93 ، معرفی ظرفیت های

استان و جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف با تبلیغ و معرفی جاذبه های گسترده تفریحی و توریستی لرستان است.

بازوند با تاکید بر رفتار مناسب و در خور شان با مسافران نوروزی گفت: خدمات رایگان شهرداری ها به مسافران همچون سال گذشته استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به گشت زنی 15 دستگاه خودروی پلیس نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: کشیک مراکز درمانی و بیمارستان های استان نیز درایام نوروز به صورت 24 ساعته فعالیت خواهند کرد.