تیم فوتسال شاهین کوهدشت به خاطر 10 میلیون تومان در جام حذفی کشور دچار بحران شده است!/ مسئولین چاره اندیشی کنند

  تیم شاهین کوهدشت تا شنبه 12 بهمن ماه مهلت دارد 10 میلیون تومان هزینه ی شرکت در رقابت های جام حذفی کشور را بپردازد. به گزارش خبرنگار لکنا، تیم محروم فوتسال شاهین کوهدشت که تنها نماینده ی حاضر لرستان در جام حذفی فوتسال کشور است، با وجود صعود به مرحله ی پایانی به خاطر […]

shahin-koohdasht-92

 

تیم شاهین کوهدشت تا شنبه 12 بهمن ماه مهلت دارد 10 میلیون تومان هزینه ی شرکت در رقابت های جام حذفی کشور را بپردازد.

به گزارش خبرنگار لکنا، تیم محروم فوتسال شاهین کوهدشت که تنها نماینده ی حاضر لرستان در جام حذفی فوتسال کشور است، با وجود صعود به مرحله ی پایانی به خاطر نداشتن و نپرداختن 10 میلیون تومان! حق شرکت در رقابت ها در آستانه ی حذف از مسابقات قرار گرفته است. درویش پور مدیر تیم شاهین کوهدشت در گفتگو با خبرنگار لکنا در این خصوص گفت: استاندار لرستان و نماینده ی کوهدشت پیشتر در این خصوص قول مساعدت داده بودند که متأسفانه تا کنون کاری نشده است. وی همچنین گفت صنایع چوب ملایر پیشنهاد خرید تیم به مبلغ 50 میلیون تومان را داده است که در صورت عدم تأمین 10 میلیون تومان مذکور تا شنبه 12 بهمن ماه شاید ناچار شویم تیم را به استان همدان بفروشیم.

پس از ناکامی تیم گهر دورود در لیگ برتر فوتبال به علت مسائل مالی حال نوبت تیم شاهین کوهدشت است تا قربانی سوء مدیریت ها و بی توجهی های مسئولین به خاطر این مشکل مالی ناچیز شود.