آقامحمدی از توضیحات فانی در مورد انتصابات در آموزش و پرورش قانع نشد/ فانی: از وزارت اطلاعات برای تمامی انتصاب‌ها در آموزش‌ و پرورش استعلام می‌گیریم

علی‌اصغر فانی گفت: ما برای انتصاب همه افراد در وزارت آموزش و پرورش از وزارت اطلاعات استعلام گرفتیم.

asd

 

به گزارش لکنا، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با سایت دانا در پاسخ به سوالی در خصوص عزل نیروهای ارزشی از این وزارتخانه اظهار داشت: میانگین سابقه جبهه و جانبازی آن هایی که ما منصوب کردیم از افرادی که جا به جا شده اند بیشتر است و از سوی دیگر سواد علمی این افراد از قبلی ها نیز بیشتر است.

فانی گفت: افرادی که برسرکار آمدند تجربه بالاتری دارند و میانگین سنی آن ها هم پایین تر است که همه این ها برای ما شاخص و ملاک است.

وزیرآموزش و پرورش در پایان اظهار داشت: البته ما در آینده همه موارد را منتشر خواهیم کرد؛ ما برای انتصاب همه این افراد در وزارت آموزش و پرورش از وزارت اطلاعات استعلام گرفتیم و خیال همه راحت باشد.

گفتنی است، روز گذشته علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سوال ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد در مورد انتصابات این وزارت خانه در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور یافت که در نهایت آقا محمدی پاسخ های فانی را قانع کننده ندانست و مقرر شد که این سوال در صحن علنی مورد رسیدگی قرار گیرد.