نامه ی جمعی از فرهنگیان کوهدشت به شهردار و شورای شهر در رابطه با پرداخت عوارض/ شما چه نظری دارید؟

  جمعی از فرهنگیان کوهدشت در نامه ای سرگشاده به شهردار و اعضای شورای شهر کوهدشت که یک نسخه از آن در اختیار لکنا قرار گرفته است در راستای پرداخت عوارض شهرداری چنین نوشتند : بسمه تعالی به شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر کوهدشت! باسلام و خسته نباشید؛ همانطور که استحضار دارید شهرداری […]

adverimg-50216

 

جمعی از فرهنگیان کوهدشت در نامه ای سرگشاده به شهردار و اعضای شورای شهر کوهدشت که یک نسخه از آن در اختیار لکنا قرار گرفته است در راستای پرداخت عوارض شهرداری چنین نوشتند :

بسمه تعالی
به شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر کوهدشت!

باسلام و خسته نباشید؛

همانطور که استحضار دارید شهرداری موسسه ای است خود گردان که باید باتوجه به سر فصل های در آمدی بودجه مصوب سالانه خودرا تامین و برابر با سر فصل های هزینه ای مصرف نماید هزینه پرسنل یعنی پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری از مهمترین مشکلات شهرداری ها بوده گهگاهی بودجه بخش عمران شهرداری ها را به نفع خود می بلعد. از آنجایی که در یک دهه اخیر مرسوم شده اعضای شوراهای ادوار گذشته اقوام وبستگان نزدیک خودرا به صورت غیر قانونی به استخدام شهرداری در آورده اند بدون اینکه تخصصی درامور شهری داشته باشند یا نیازی به بکارگیری آنها باشد ومتاسفانه استانداری به عنوان نهاد ناظر بر شهرداری ها نیز به راحتی در مقابل این قضیه سکوت اختیار کرده و عملا اقدامی صورت نداده است .نتیجه این اقدام نابجا شهرداری را در موقعیتی قرارداده تا عوارضاتی که از شهروندان وصول می نماید به عنوان حقوق و مزایا پرداخت نماید ومازاد برآن با بدهی چندین میلیارد تومانی هم روبرو شود و نتیجتا پولی برای اجرای پروژه های عمرانی باقی نمی ماند.

ما شهروندان در برابر عوارضات میلیونی که پرداخت می نماییم انتظار ارایه خدمات و بهبود وضعیت عمرانی شهرمان را داریم. حاضر نیستیم که کسانی که نه تخصصی درامور شهرداری دارند و و نه نیاز به استخدام آنها بوده ونه ازطریق قانونی استخدام شده اند به صرف اینکه برادر یا خواهر و……. فلان عضو شورای شهر هستند در شهرداری پرسه بزنند و آخر ماه حقوق آنان از جیب ما شهروندان پرداخت شود . شهردار محترم واعضای شورای اسلامی شهر با همکاری استانداری نیروهای مازاد بر چارت سازمانی شهرداری را تعدیل نمایند تا همه بادل و جان نسبت به پرداخت بدهی های خوداقدام و منبعد به موقع عوارضات خودرا پرداخت نماییم در غیر اینصورت…….