شروع اقدامات خوب آقای شهردار/ بنرها ساماندهی و بخشی از سد معبرها رفع شدند

  اختصاصی لکنا- با گذشت مدت زمان اندکی از شروع به کار شهردار جدید شهرستان کوهدشت، این روزها شاهد شروع به حل برخی از مشکلات حاد حوزه ی شهری هستیم. بخش زیادی از داربست ها و بنرهای سطح شهر که باعث ایجاد دیوارهای بنری در برابر چشم انداز فضاهای عمومی شده بود برچیده شده و […]

IMG_2122

 

اختصاصی لکنا- با گذشت مدت زمان اندکی از شروع به کار شهردار جدید شهرستان کوهدشت، این روزها شاهد شروع به حل برخی از مشکلات حاد حوزه ی شهری هستیم. بخش زیادی از داربست ها و بنرهای سطح شهر که باعث ایجاد دیوارهای بنری در برابر چشم انداز فضاهای عمومی شده بود برچیده شده و برای حل معضل سد معبر خیابان های اصلی شهر نیز چاره اندیشی شده است. حداقل در خیابان امام (ره) و خیابان بازارچه شاهد کمتر شدن مشکل سد معبر هستیم. مهندس کرمی در گفتگو با خبرنگار لکنا در این خصوص گفت: بخش های روابط عمومی، مدیریت زیباسازی ، مدیریت فرهنگی و اجرائیات را در شهرداری فعال کرده ایم و مکاتباتی را برای حل معضل سد معبر با صنوف انجام داده ایم و به آن ها متذکر شده ایم که سد معبر مطابق با فتاوای مراجع جلیل القدر شرعاً حرام است.وی همچنین گفت که این مشکلات تا رفع کامل پیگیری خواهند شد.

کرمی در ادامه در پاسخ به این سئوال که شهرداری برای امور فرهنگی و هنری شهروندان چه برنامه ای دارد گفت: برای بخش فرهنگ و هنر برنامه داریم و اخیراً با هنرمندان تجسمی کوهدشت در این خصوص جلسه داشته ایم.