برداشت 200 میلیون مترمکعب آب برای دشت‎های کوهدشت از سد سیمره

  استاندار لرستان گفت: مصوبه برداشت 200 میلیون مترمکعب آب از دریاچه پشت سد سیمره برای آبیاری دشت‎های کوهدشت توسط هیات دولت ابلاغ شده که باید کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی اجرای این مصوبه انجام شود. به گزارش لكنا به نقل از ايسنا، مهندس هوشنگ بازوند در کمیته توسعه و برنامه‎ریزی شهرستان کوهدشت، افزود: به همین […]

IMG_1262

 

استاندار لرستان گفت: مصوبه برداشت 200 میلیون مترمکعب آب از دریاچه پشت سد سیمره برای آبیاری دشت‎های کوهدشت توسط هیات دولت ابلاغ شده که باید کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی اجرای این مصوبه انجام شود.

به گزارش لكنا به نقل از ايسنا، مهندس هوشنگ بازوند در کمیته توسعه و برنامه‎ریزی شهرستان کوهدشت، افزود: به همین منظور مشاور مناسب برای انجام کارهای مطالعاتی این مصوبه انتخاب شده و قرار است نتیجه مطالعات ظرف یک ماه آینده تهیه و به آب منطقه‎ای استان و وزارت نیرو اعلام شود.

وی تصریح کرد: برهمین اساس آب منطقه‎ای استان باید هرچه سریعتر با انجام یک کار علمی و کارشناسی و نظارت دقیق بر فعالیت مشاور طرح، زمینه برای اجرای این مصوبه هیات دولت در جهت رشد و توسعه بخش کشاورزی کوهدشت و ایجاد فرصت‎های شغلی مولد و پایدار در این حوزه را فراهم کند.