فرمانده سپاه لرستان: بسیج منشاء امیدواری ملت ایران است

  فرمانده سپاه لرستان بسیج را منشاء امیدواری ملت ایران دانست. به گزارش لکنا به نقل از ایسنا، سردار شاهرخی در جمع فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و اقشار مختلف بسیج اعم از دانشجویان، اساتید، کارکنان ادارات، جامعه پزشکی، هنرمندان و طلاب در خرم‌آباد اظهار کرد: بسیج به صورت جهادی منشاء برکات زیادی در حوزه‌های مختلف […]

80248112-2781372

 

فرمانده سپاه لرستان بسیج را منشاء امیدواری ملت ایران دانست.

به گزارش لکنا به نقل از ایسنا، سردار شاهرخی در جمع فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و اقشار مختلف بسیج اعم از دانشجویان، اساتید، کارکنان ادارات، جامعه پزشکی، هنرمندان و طلاب در خرم‌آباد اظهار کرد: بسیج به صورت جهادی منشاء برکات زیادی در حوزه‌های مختلف شده و امروز این تشکل و تفکر به عنوان منشاء امیدواری ملت ایران قلمداد می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که «با اتکاء به تفکر بسیج باید در زمینه‌ برای ظهور امام زمان(عج) فراهم شود»، ادامه داد: افتخار بسیجیان این است که پیرو و مرید رهبری عظیم‌الشان هستند که بعد از امام زمان(عج) جامع‌ترین و پاک‌ترین انسان هستند.

وی از قریب به اتفاق ملت ایران به عنوان بسیجی یاد کرد و گفت: بسیج تنها به کسی که در این سازمان عضویت دارد اطلاق نمی‌شود، بلکه بسیجی کسی است که دل در گرو ارزش‌های اسلامی دارد و قلبش برای انقلاب اسلامی می‌تپد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به وجود 1800 شهید بسیجی در استان اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ بسیجی فرهنگی شیعی است که در آن هدر دادن منابع مادی و معنوی جایگاهی ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد که در پیج تاریخی که امروز جهان در آن قرار دارد ملت ایران و مسلمانان پیروز آن باشند.