ملکشاهی: به اصل مذاکرات خوشبین هستیم

    رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: ما به اصل مذاکرات خوشبین هستیم و روند مذاکرات را رو به جلو می بینیم. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ الهیار ملکشاهی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات ایران و گروه 1+5، افزود: اصل مذاکرات مورد حمایت رهبری […]

ImageThumb21-399x300
 
 
رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: ما به اصل مذاکرات خوشبین هستیم و روند مذاکرات را رو به جلو می بینیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ الهیار ملکشاهی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات ایران و گروه 1+5، افزود: اصل مذاکرات مورد حمایت رهبری است و رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده حمایت کرده اند.
وی با اشاره به دور جدید مذاکرات ایران با گروه 1+5، افزود: نتیجه مذاکرات در ژنو هنوز مشخص نشده ولی به نظر می آید روند مذاکرات رو به جلو است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تیم مذاکره کننده حقوق و منافع ملت ایران را حفظ خواهند کرد و خواسته های ملت ایران را برآورده می کنند.
ملکشاهی درباره دخالت رژیم صهیونیستی در روند مذاکرات، گفت: رژیم صهیونیستی تاکنون مانع هر اقدامی که به نفع جمهوری اسلامی ایران بوده، شده و با هر گامی در جهت تقویت منافع ایران مخالف است.
وی گفت: اسرائیلی ها به دنبال سنگ اندازی در مذاکرات و منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هستند ولی تجربه نشان داده که آنان نمی توانند کاری از پیش ببرند.
تازه ترین مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 از روز پنجشنبه در ژنو بین نمایندگان دو طرف آغاز شده و دوطرف در آستانه توافقی بزرگ در این زمینه قرار گرفته اند به گونه ای که وزیران خارجه کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان روز گذشته خود را به ژنو رساندند و قرار است امروز (شنبه) وزیران خارجه روسیه و چین نیز وارد ژنو شوند.
به گزارش خبرگزاری ایرنا، مذاکرات سه جانبه بین جان کری وزیر خارجه آمریکا، محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران، و کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه تا پاسی از شب در ژنو ادامه داشت و ادامه این مذاکرات به امروز موکول شد.