ششمين کنگره استاني شعر دفاع مقدس در کوهدشت بـرگزار مي شود

  مدير کل بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس استان لرستان گفت : شرايط کوهدشت براي برگزاري ششمين کنگره ي استاني شعر دفاع مقدس در اين شهرستان مناسب است. به گزارش لكنا به نقل از موج، سرهنگ ناصر فريد که در جلسه ي شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهدشت حضور يافته بود ، معرفي […]

80832534-4942749

 

مدير کل بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس استان لرستان گفت : شرايط کوهدشت براي برگزاري ششمين کنگره ي استاني شعر دفاع مقدس در اين شهرستان مناسب است.

به گزارش لكنا به نقل از موج، سرهنگ ناصر فريد که در جلسه ي شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهدشت حضور يافته بود ، معرفي ارزش ها و آرمان هاي دفاع مقدس در قالب آثار هنري را موجب ماندگاري بيشتر آن عنوان کرد و گفت: برگزاري کنگره ي شعر دفاع مقدس از سال 86 و با هدف آشنا کردن نسل سومي ها با فرهنگ مقاومت، ايثار و شهادت کليد خورد و پس از ميزباني خرم آباد در دو دوره ي نخست ، تصميم گرفته شد که اين برنامه در ساير شهرستان هاي استان برگزار گردد و در اين راستا شهرستان هاي دورود ، بروجرد و پلدختر ميزبان سومين تا پنجمين دوره ي اين کنگره در استان بودند .
وي افزود: شهرستان کوهدشت با توجه به خدمات ارزنده ي رزمندگان و بسيجيانش در دوران دفاع مقدس و نثار شهداي بسياري در راه اسلام و قرآن ، ظرفيت هاي مناسبي براي برگزاري ششمين دوره ي کنگره ي استاني شعر دفاع مقدس را دارا است و با توجه به پيگيري هاي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اميد مي رود شاهد برگزاري موفق کنگره ي فوق در کوهدشت باشيم.
مدير کل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان لرستان در ادامه تصريح کرد : فراخوان کنگره در دست تنظيم است و زمان دقيق برگزاري آن در آينده ي نزديک اعلام خواهد شد.