همایش شعر ” زلف برباد” در کوهدشت برگزار شد

  به مناسبت روز جهانی حافظ شامگاه شنبه همایش شعری با عنوان “زلف برباد” در کوهدشت برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، در همایش “زلف بر باد” که در سالن آمفی تئاتر مجتمع امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برگزار شد، جمعی از شاعران این شهرستان شعرهای خود را در رابطه با بزرگداشت حافظ […]

BAYAT AZADBAKHT (6)

 

به مناسبت روز جهانی حافظ شامگاه شنبه همایش شعری با عنوان “زلف برباد” در کوهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در همایش “زلف بر باد” که در سالن آمفی تئاتر مجتمع امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برگزار شد، جمعی از شاعران این شهرستان شعرهای خود را در رابطه با بزرگداشت حافظ خواندند.

در این همایش از كرم دوستي و ميرمسليم خدايگان شاعران پیشکسوت کوهدشت و سجاد رضايي مسئول پيشين انجمن ادبي اين شهرستان با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت در این همایش با بیان این که پاسداشت مقام شامخ حافظ ارج نهادن به فرهنگ بلند ایرانی و ادبیات ارزشمند این کشور است، گفت: شاعرانی چون حافظ و دیگر بزرگان ادب این سرزمین حق بزرگی برگردن فرهنگ و ادبیات آن دارند .

عزت جعفری یادآور شد: حافظ از جمله شاعرانی است که در معرفی فرهنگ ارزشمند ایران به جهانیان سهم به سزایی داشته و باید همواره به این بزرگمرد افتخار کرد.

این سومین همایش شعر “زلف برباد است” که در سه سال اخیر به کوشش انجمن ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برگزار می شود.