در جاده خرم آباد به کوهدشت؛ قهرمان كشتی جهان دچار سانحه رانندگی شد

طالب نعمت‌پور، فرنگی‌کار وزن 84 کیلوگرم کشورمان كه در مسابقات جهانی 2013 مجارستان به عنوان قهرمانی دست یافت، در جاده خرم آباد به کوهدشت دچار سانحه رانندگی شد. به گزارش خبرنگار مهر،اين حادثه زمانی رخ داد كه طالب نعمت‌پور  در حال رانندگی در جاده كوهدشت به خرم آباد با گارد ريل برخورد كرد. در اثر […]

39753_437
طالب نعمت‌پور، فرنگی‌کار وزن 84 کیلوگرم کشورمان كه در مسابقات جهانی 2013 مجارستان به عنوان قهرمانی دست یافت، در جاده خرم آباد به کوهدشت دچار سانحه رانندگی شد.

به گزارش خبرنگار مهر،اين حادثه زمانی رخ داد كه طالب نعمت‌پور  در حال رانندگی در جاده كوهدشت به خرم آباد با گارد ريل برخورد كرد. در اثر این حادثه نعمت‌پور از ناحيه دست دچار مصدوميت شد.

گفته می‌شود نعمت‌پور بعد از اين تصادف فورا به بيمارستان منتقل شده و خوشبختانه حال عمومی وی مطلوب است. پزشكان فعلا برای او استراحت در منزل را توصیه كرده‎اند تا طی روزهای آينده به اقدامات درمانی ديگری بپردازند.

طالب نعمت‌پور با تاييد اين خبر گفت: خودروی من در اين حادثه به گاردريل جاده برخورد كرد اما خوشبختانه مشكل جدی برايم بوجود نيامد. ضمن اينكه می‌توانم از چند هفته ديگر تمريناتم را از سر بگيرم.

اين اتفاق در حالی رخ داد كه حسن رحيمی، ديگر مرد طلايی مسابقات قهرماني كشتی جهان طی روزهای گذشته اعلام كرد به عنوان قهرمان و سرمايه ملی بايد حتی موقع پياده روی هم مراقب سلامتی خود باشيم!