مکان تمرین نامناسب ورزشکاران بوکس دلفان و راه پلّه ای که معطل ۵۰۰ هزارتومان است

با اینکه هزینه زیادی صرف ساخت این سالن شده امّا متأسفانه بر اثر بی تفاوتی و سهل انگاری مسئولین مربوطه همچنان بلا استفاده مانده است

لکنا،به گزارش پایگاه خبری سلام دلفان ، بیش از چهارسال از ساخت سالن ورزشی جنب پمپ بنزین زمانی می گذرد. سالنی که به گفته کارشناسان باید در محلّ احداث اولیه خود یعنی جنب کشتارگاه ساخته می شد امّا با کارشناسی غیر اصولی در منطقه ای نامناسب ساخته شد.

 

pic006

با اینکه هزینه زیادی صرف ساخت این سالن شده امّا متأسفانه بر اثر بی تفاوتی و سهل انگاری مسئولین مربوطه همچنان بلا استفاده مانده است. برزو سیف از مربیان ورزش شهرستان که با خبرنگار ما گفتگو می کرد می گوید: “چندروز پیش که به طور اتفاقی از این سوله بازدید کردم متوجه شدم که هیت بوکس شهرستان مدّتی است که محلّ تمرینات خود را این سالن قرار داده است. سالنی که از آب، برق و سایر وسایل جانبی دیگر بی بهره است. نکته تأسف انگیزی که بر مشکلات سالن افزوده این است که راه پله طبقه اول که محلّ تمرینات هیئت بوکس است تخریب شده و ورزشکار بوکس با هزار مصیبت از آن بالا می روند.
pic001
با آقای یدالله رضایی مسئول هیت بوکس شهرستان گفتگو کردم. او از این بایت از مسئولین پیشین اداره ورزش و جوانان گله مند بود و می گفت با اینکه چندماهی از تخریب این راه پله می گذرد امّا هیچ اقدامی برای ترمیم آن انجام نشده است”.

خبرنگار ما در همین زمینه به سراغ “فردین باقری” سرپرست اداره ورزش وجوانان که به تازگی به این سمت منصوب شده رفت. وی با اشاره به مشکلات عدیده این سالن گفت: اقدامات لازم در خصوص تأمین برق و گاز این سالن صورت گرفته امّا به دلیل اینکه سالن در مکان نامناسبی ساخته شده متأسفانه برای تأمین آب آن با مشکل مواجه هستیم.

باقری با بیان اینکه این اداره از لحاظ بودجه در مضیقه قرار دارد گفت: تمام سعی مان این است که به زودی مشکل راه پله طبقه فوقانی این سالن را رفع کنیم.

وی با قدردانی از رضاییان مسئول هیئت بوکس شهرستان اظهار داشت ورزشکاران بوکس شهرستان در حالی بدون هیچ امکاناتی در طبقه دوم این سالن تمرینات خود را انجام می دهند که در بین آنها افرادی در حد قهرمان کشوری نیز وجود دارد.

گفته می شودکلّ هزینه تعمیر و ساخت این راه پله کم تر از پنج میلیون ریال خواهد بود.
pic002*

pic0051*

pic004