انتقاد رئیس هیئت کشتی لرستان از مراسم استقبال نعمت‎پور!

  رئیس هیئت کشتی لرستان از این‎که مسوولان و علاقه‎مندان به ورزش در مرکز استان از طالب نعمت‎پور قهرمان کشتی فرنگی جهان استقبال سردی داشته‎اند، انتقاد کرد. عبدالله عزیزپور در گفت‎وگو با ايسنا، با ابراز نارضایتی از این موضوع، افزود: با تمام هیئت‎های ورزشی و برخی از مسوولان اجرایی و مدیران کل ادارات برای استقبال […]

azadbakht (4 of 13)

 

رئیس هیئت کشتی لرستان از این‎که مسوولان و علاقه‎مندان به ورزش در مرکز استان از طالب نعمت‎پور قهرمان کشتی فرنگی جهان استقبال سردی داشته‎اند، انتقاد کرد.

عبدالله عزیزپور در گفت‎وگو با ايسنا، با ابراز نارضایتی از این موضوع، افزود: با تمام هیئت‎های ورزشی و برخی از مسوولان اجرایی و مدیران کل ادارات برای استقبال از نعمت‎پور هماهنگ کرده بودیم اما متأسفانه با این حال خیلی از دوستان دعوت ما را رد و در مراسم استقبال حضور نیافتند. برخی از مسوولان آموزش و پرورش، بهزیستی و نوسازی مدارس لرستان و تعدادی از اعضای شورای شهر خرم‎آباد در این مراسم حضور داشتند.

وی با تأکید بر این‎که مراسم به هیچ وجه در شأن قهرمان جهان نبود، اضافه کرد: از علاقه‎مندان ورزش و بیشتر مسوولان هیئت‎های ورزشی استان بسیار گلایه‎مندم که در مراسم استقبال از قهرمان جهان غیبت داشتند. ما به همه‎ی هیئت‎ها اطلاع داده بودیم با این حال هم خیلی‎ها نیامده بودند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: 50 هیئت داریم که اگر از هر هیئت 5 نفر می‎آمد می‎شد 250 نفر. همکاران در این مورد کم‎کاری کردند.

عزیزپور در خصوص پاداش به نعمت‎پور گفت: هنوز کار خاصی انجام نداده‎ایم. قبل از اعزام طالب به پیکارهای جهانی آقای محمدی‎اصل مدیرکل ورزش و جوانان استان به وی قول پاداش 5 میلیون تومانی داد که در آینده‎ی نزدیک این قول عملی می‎شود.

وی با انتقاد از این‎که دستگاه‎های اجرایی لرستان در بحث پاداش به ورزشکاران همکاری نمی‎کنند، خاطرنشان کرد: همه چشم و چراغ افتخارآفرینان لرستانی، اداره کل ورزش و جوانان است اما در استان‎های دیگر سایر ادارات و نهادها هم پاداش می‎دهند. ما که هر چی فریاد می‎زنیم و درخواست پاداش به ورزشکاران داریم، کسی گوش نمی‎دهد.

رئیس هیئت کشتی لرستان در پایان با اشاره به پیشرفت روزافزون این رشته در استان، گفت: چندین سال است که در رده‎های پایه بابرنامه کار می‎کنیم و خوشبختانه در یکی دو سال گذشته توانسته‎ایم نتایج خوبی در سطوح مختلف بین‎المللی کسب کنیم و امید می‎رود این روند ادامه داشته باشد.