طالب نعمت پور امروز صبح وارد كشور شد/ حضور مردم کوهدشت در فرودگاه امام خمینی(ره)/ اهداي هداياي هدايتي به كشتي گيران

    اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران پس از کسب دو مدال طلا و عنوان چهارمی رقابتهای جهانی مجارستان ساعت 5 صبح امروز (سه‌شنبه) به کشور بازگشتند. در مراسم استقبال از فرنگی کاران حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، حسن رنگرز نایب رئیس و محمدرضا توپچی دبیر فدراسیون […]

th

 

 

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران پس از کسب دو مدال طلا و عنوان چهارمی رقابتهای جهانی مجارستان ساعت 5 صبح امروز (سه‌شنبه) به کشور بازگشتند.

در مراسم استقبال از فرنگی کاران حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، حسن رنگرز نایب رئیس و محمدرضا توپچی دبیر فدراسیون کشتی و همچنین نقی کلانتری رئیس هیات کشتی تهران حضور داشتند.

بر این اساس، همچنین جمعی از مسئولان کشتی پایتخت و مربیان سازنده کشتی کشور همچون ناصر نوربخش و بهروز حضرتی‌پور نیز به همراه مردم علاقمند به کشتی از شهریار و کوهدشت نیز برای استقبال از قهرمانان به فرودگاه امام خمینی(ره) آمده بودند.

امیر علی اکبری و طالب نعمت‌پور مردان طلایی کشتی ایران در آوردگاه بوداپست بودند که نخستین مدال‌های طلای ایران در اوزان 84 و 120 کیلوگرم را در رقابتهای جهانی کسب کردند. نماینده هدایتی از علاقمندان به ورزش در فرودگاه هدایایی را به این دو قهرمان اهداء کرد.

پنجاه و سومین دوره رقابتهای کشتی فرنگی قهرمان جهان روزهای 28 تا 31 شهریورماه در سالن پاپ لازلو آرنا بوداپست مجارستان برگزار شد.