بیانیه حزب مردم سالاری استان لرستان در خصوص استاندار جديد اين استان

پس از گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی مردم لرستان شاهد حضور یکی از فرزندان خود در سمت استانداری شدند ؛آرزویی دیرینه که هر شهروند لر تبار در مخیله خود می پروراند امروز به همت بلند دولتمردان دولت تدبیر وامید که بر آمده از اصلاحات است به ظهور و بروز نشست. آری اولین بارقه امید […]

234

پس از گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی مردم لرستان شاهد حضور یکی از فرزندان خود در سمت استانداری شدند ؛آرزویی دیرینه که هر شهروند لر تبار در مخیله خود می پروراند امروز به همت بلند دولتمردان دولت تدبیر وامید که بر آمده از اصلاحات است به ظهور و بروز نشست.

آری اولین بارقه امید در لرستان با اولین تدبیر دولت در این منطقه به ثمر نشست . همگان منتظر خواهند ماند که محقق شدن این آرزو چقدربه نفعشان تمام خواهد شد ودر توسعه ورونق استانشان میسر خواهد افتاد.

حزب مردم سالاری شعبه استان لرستان همچون سایر شهروندان وبه عنوان قطره ای از اقیانوس مردم لرستان ضمن ابراز خرسندی ،این واقعه مبارک را به فال نیک گرفته، از انتصاب جناب آقای هوشنگ بازوند به عنوان استاندار لرستان اعلام حمایت می نماید. لذا در همین راستا از دولت تدبیر وامید تشکر نموده واین انتصاب را به مردم شریف و فهیم لرستان تبریک عرض می نماییم.

براین اساس این حزب همه گروهها و احزاب اصلاح طلب را به حمایت از ایشان دعوت می نماید ؛ باشد که ان شا الله اتحاد وهمدلی و اجماع همه اصلاح طلبان با ورود ایشان صورت پذیرفته وشاهد لرستانی پیشرفته وآزاد وقانونمند باشیم.

امید است برادر عزیزمان جناب آقای هوشنگ بازوند با همفکری وتعامل با همه گروهها واحزاب وشخصیت های سیاسی دلسوز ومقیدبه قانون ،راه نرفته دیگران وفرصت سوزی تاریخی آنان را حتی الامکان جبران نموده ودر اعتلا وپیشرفت استان نقش تاریخی ومثمرثمرایفا نماید.

در پایان از خداوند بزرگ آرزوی سربلندی وسعادت ملت شریف ایران وسربلندی وطول عمر توام با عزت همه مسوولین خدوم نظام اسلامی به خصوص مقام ولایت را خواهان وخواستاریم.

                     فضل الله سالاری دبیر حزب مردم سالاری لرستان