پیام تسلیت روحانی در پی تصادف دلخراش

  حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني رييس‌جمهوري اسلامي ايران در پيامي کشته و زخمي شدن جمعي از هموطنانمان در حادثه تصادف اتوبوس در آزاد راه قم – تهران را تسليت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پيام رييس‌جمهور بدين شرح است: بسم الله الرحمن الرحيم خبر ناگوار سانحه تصادف اتوبوس در آزادراه […]

83247_779

 

حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني رييس‌جمهوري اسلامي ايران در پيامي کشته و زخمي شدن جمعي از هموطنانمان در حادثه تصادف اتوبوس در آزاد راه قم – تهران را تسليت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پيام رييس‌جمهور بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

خبر ناگوار سانحه تصادف اتوبوس در آزادراه قم – تهران که باعث درگذشت 44 تن و زخمي شدن 39 نفراز هموطنان عزيزمان شد مايه تأثر و تأسف عميق اينجانب و همکاران در دولت گرديد.

اين ضايعه دردناک را به همه خانواده‌هاي داغدار تسليت مي‌گويم و براي همه جانباختگان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت طلب مي‌نمايم.

از وزير بهداشت و درمان مي‌خواهم در مورد درمان آسيب‌ديدگان حادثه شخصاً مراقبت و اقدام کنند و از وزير راه و شهرسازي و وزير کشور مي‌خواهم ضمن بررسي دقيق عوامل حادثه، تدابير لازم را براي جلوگيري از تکرار اينگونه وقايع اتخاذ نموده و گزارش اقدامات را به اينجانب ارائه نمايند.

حسن روحاني
رييس‌جمهوري اسلامي ايران