كسب مقام سوم بخش حرفه اي جشنواره منطقه ای عكس محیط زیست در آموزه های رضوی توسط دبير سرويس عكس لكنا

  دومین جشنواره منطقه ای محیط زیست در آموزه های رضوی ظهر یکشنبه با اهدای جوایز به نفرات برتر جشنواره به کار خود پایان داد. این جشنواره با حضور استان های : ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، همدان و لرستان، به میزبانی لرستان و در شهر خرم آباد برگزار گردید. به گزارش لكنا، در […]

r53i0t9a5s0928

 

دومین جشنواره منطقه ای محیط زیست در آموزه های رضوی ظهر یکشنبه با اهدای جوایز به نفرات برتر جشنواره به کار خود پایان داد.

این جشنواره با حضور استان های : ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، همدان و لرستان، به میزبانی لرستان و در شهر خرم آباد برگزار گردید.

به گزارش لكنا، در حوزه عکس و در بخش غیرحرفه ای و آماتوری جواد سالاروند از ازنا، لیلا خسروی نژاد از شهرکرد و عباس سلطانی از خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند و دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره را دریافت کردند.

در بخش عکاسی حرفه ای کیومرث خوش بین فر ازکرمانشاه، عیسی امیری از لرستان و بیات آزادبخت از لرستان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در بخش فیلم های غیرحرفه ای نیز جایزه اول به فیلم “لاک پشت” به کارگردانی عالیه چنگیزی از خوزستان رسید و فیلم های “دوران انتظار” به کارگردانی سید باقرموسوی از خوزستان و “تخریب جنگل” ساخته امین مرادی از لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش فیلم های حرفه ای جایزه اول به منوچهر برون برای ساخت فیلم “گوزن زرد ایرانی”، جایزه دوم به حسین سپهوند به خاطر فیلم “ماهی غارنشین” و جایزه سوم به ناصر ناصرپور به خاطر ساخت فیلم “حریم” اهدا شد.

بنابر این گزارش در بخش نقاشی کودک هم نقاشی های ساغر سرپرست، اهورا فلاح کردی، مهدیه قبادی مهر، صدف مهربان، زینب شاهکرمی، پارسا یاقوتیان، فاطمه مرادی، عسل طهماسبی، و آرتین رحیمی مقام های برتر را در رده های سنی مختلف کسب کردند.

اعضاي تحريريه ي لكنا كسب اين افتخار جديد را به بيات آزادبخت عكاس خوش اخلاق و با ذوق كوهدشتي تبريك مي گويند.