پایان یک رابطه عاشقانه در خرم آباد با قتل و خودکشی

پسر جوان وقتی با دختر مورد علاقه‌اش قرار عاطفی گذاشت در شکنجه‌گاه برادران خشمگین وی به قتل رسید. دختر وحشت زده که صحنه جنایت را دیده بود تاب نیاورد و خود را تسلیم مرگ کرد.

6fb4f898c3bc5686352a5f12e0e1b053_XL

 

29 مرداد ماه سال‌جاری پدری با مراجعه به پلیس خرم‌آباد از ناپدید شدن پسر 21 ساله‌اش خبر داد.

لكنا: پدر نگران در ادعاهایش گفت: پسرم سامان امروز از خانه خارج شد و دیگر خبری از وی نداریم و وقتی با تلفن همراهش تماس گرفتم متوجه خاموش بودن موبایلش شدم و نگران سرنوشت پسرم هستم.با ادعاهای این پدر، بازپرس پرونده دستور داد تا تیمی از پلیس آگاهی خرم‌آباد ردپایی از جوان گمشده به دست آورند.کارآگاهان با اطلاعاتی که در اختیار داشتند ابتدا بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی و بهزیستی را تحت تجسس قرار دادند اما سرنخی از سامان به دست نیامد. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌که 48 ساعت بعد جسد پسر جوان در رودخانه کم آبی در نزدیکی خرم‌آباد پیدا شد.

پلیس خود را در برابر صحنه‌ای عجیب دید. جسد پسرجوان با ملحفه‌ای بسته‌بندی شده و در کنار رودخانه‌ای کم عمق و در 5 کیلومتری خرم آباد روی زمین به چشم می‌خورد.

خیلی زود مشخص شد که جسد متعلق به همان جوان گمشده به نام سامان است و پزشکی قانونی نیز علت مرگ را ضربه‌ای سنگین به سر سامان اعلام کرد.تیم پلیسی تحت نظر سرهنگ قدرت الله دالوند رئیس پلیس آگاهی استــــــان لرستان برای ردیابی عامل جنایت وارد عمل شد و دست به تحقیقات گسترده‌ای زد و خیلی زود پی برد که قربانی جنایت با دختر جوانی به صورت پنهانی در ارتباط بوده است.

در این شاخه از تحقیقات مأموران وقتی به سراغ دختر جوان رفتند با صحنه مرموزی روبه‌رو شدند.
جلوی خانه دختر جوان چند نفر سیاهپوش و پارچه نوشته‌ای که بالای سر در خانه بود نشان از مرگ دختر جوان می‌داد.مأموران از خانواده دختر جوان شنیدند که دخترشان خود را تسلیم مرگ خود خواسته کرده است.

مرگ دختر جوان می‌توانست شاه‌کلید حل معمای قتل سامان باشد و کارآگاهان در تحقیقات به بدرفتاری‌های دو برادر دختر جوان که با دیدن پلیس دستپاچه شده بودند برخوردند و آن‌ها را تحت بازجویی قرار دادند.ابتدا «سجاد» و «حمزه» این جنایت را نپذیرفتند اما وقتی در تحقیقات فنی مأموران شروع به تناقض گویی کردندراز آنها فاش شد.

دو برادر در ادعاهایشان پرده از این جنایت برداشتند. سجاد گفت: «سامان» به صورت پنهانی با خواهرمان ارتباط دوستی داشت، زمانی که از موضوع مطمئن شدیم آن‌ها را تعقیب کردیم و روز جنایت سامان و خواهرمان را که در میدان شهر قرار داشتند غافلگیر کردیم و با کتک‌کاری آن‌ها را سوار خودرو کرده و به خانه آوردیم.

این پسر 24 ساله افزود: کسی در خانه نبود و «سامان» را به باد کتک گرفتیم که ناگهان پسرجوان سرش به دیوار خورد و روی زمین افتاد که متوجه شدیم «سامان» نفس نمی‌کشد.
«حمزه» 25 ساله متهم دیگر پرونده هم گفت: خواهرمان نیز تمام صحنه قتل را دید. سپس ما با ملحفه جسد سامان را بسته‌بندی کردیم و داخل فرغون گذاشته و آن را کنار رودخانه انداختیم اما زمانی که به خانه برگشتیم متوجه شدیم خواهرمان نیز تسلیم مرگ شده است.

سرهنگ دالوند رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: 2 برادر برای تحقیقات بیشتر در اختیار تیم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفته‌اند و تجسس‌های پلیسی در این پرونده ادامه دارد.