رزمي كار كوهدشتي، قهرمان مسابقات كشوري کاراته سبک کيوکوشين ماتسوئي شد

  مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ماتسوئی قهرمانی کشور با معرفی افراد برتر در استان یزد به کار خود پایان داد . مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت : در رده خردسالان ابوالفضل پروری از هرمزگان ، ماهان دالایی از مرکزی ، سینا پیری از دزفول ، مهدی رزاقی نیا از یزد ، مسعود رضایی […]

khoshi-morteza-logo

 

مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ماتسوئی قهرمانی کشور با معرفی افراد برتر در استان یزد به کار خود پایان داد .
مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت : در رده خردسالان ابوالفضل پروری از هرمزگان ، ماهان دالایی از مرکزی ، سینا پیری از دزفول ، مهدی رزاقی نیا از یزد ، مسعود رضایی از مرکزی و محمدحسین طائری از مرکزی عناوین نخست اوزان مختلف را بدست آوردند .
محمد حسین ابهت افزود : در رده سنی نوجوانان هم مهدی تورسینا از مرکزی ، رضا جاوری از خراسان رضوی ، محمد جدیدی از البرز، محمد کاهانی از خراسان رضوی ، رضا صحرایی از مرکزی و سیروس قره باغی از دزفول در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند .
در رده سنی جوانان هم علیرضا دهقان از یزد ، پویا دمور زاده از کهگیلویه وبویراحمد ، محمد شیخ حسینی از مرکزی ، علی چمن از کرمان ، محمدرضا چالاک از مازندران ، محمد حسین مقدسی از قم و مهدی توکلی از مازندران عناوین نخست اوزان مختلف را از آن خود کردند.
عناوین نخست اوزان مختلف در رده سنی بزرگسالان هم به محمدمهدی درخشانی از یزد ، حیدر اساکره از ماهشهر، بهزاد خضری از آذربایجان غربی ، مسعود حاج علی اکبری از رفسنجان ، محمدرضا میرحسینی از یزد ، آرش علیزاده از دزفول ، حسین قائدرحمت از کوهدشت ، محسن توکلی از مازندران و رضا نبوی از اصفهان رسید.
ابهت همچنین گفت : در رده سنی خردسالان تیم های مرکزی ، دزفول و یزد به ترتیب اول تا سوم شدند .
در رده سنی نوجوانان تیم های مرکزی ، دزفول و خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم و در رده سنی جوانان تیم های یزد، مازندران و مرکزی مقام اول تا سوم را کسب کردند .
در رده سنی بزرگسالان هم تیم های یزد و رفسنجان به ترتیب اول و دوم شدند و تیم های دزفول و کرمان بطور مشترک سوم شدند .
مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ماتسوئی قهرمانی کشور از پنج شنبه در سالن شهید صدوقی یزد آغاز شده بود.
در این دوره از مسابقات 780 نفر از سراسر کشور در رده های سنی خردسالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.