سرمربي جديد آمد/ فراخوان تست‌گيري براي عضويت در تيم گهر دورود

    در نشستی که با حضور اسماعیل حیدرپور مدیرعامل گهر و محمد یارحمدی سرپرست اين تيم و جمعی از هواداران در کمپ صنایع دفاع دورود برگزار شد، “محمد احمد‌زاده” مربی فصل پیش ملوان انزلی به عنوان سرمربی گهر دورود معرفی شد. به گزارش لكنا به نقل از يافته، در این نشست احمد‌زاده ضمن ارائه […]

53

 

 

در نشستی که با حضور اسماعیل حیدرپور مدیرعامل گهر و محمد یارحمدی سرپرست اين تيم و جمعی از هواداران در کمپ صنایع دفاع دورود برگزار شد، “محمد احمد‌زاده” مربی فصل پیش ملوان انزلی به عنوان سرمربی گهر دورود معرفی شد.

به گزارش لكنا به نقل از يافته، در این نشست احمد‌زاده ضمن ارائه توضيحاتي در مورد جذب بازيكنان اين فصل تيم گهر، قول داد تمام تلاش خود را برای سربلندي نماينده دورود انجام دهد.

حیدرپور مدیرعامل تیم گهر نيز در مورد لزوم حمایت هواداران تا آخرین لحظه نكاتي را براي حضار عنوان كرد.

وي در ادامه گفت: با رايزني‌هاي مختلف جهت تامين هزينه‌ها و نيز جذب بازيكنان، تلاش مي‌كنم تا تیم پرطرفدار گهر در رقابت‌هاي اين فصل موفق شود.

حيدرپور در مورد كساني كه به عنوان خريدار تيم مطرح بودند گفت: آن‌ها پولی برای خرید باشگاه نداشتند و ما در ادامه كار از اسپانسرها برای کمک مالی تیم گهر حمایت می‌کنیم.

محمد یاراحمدی سرپرست تیم گهر نيز در مورد بومی‌گرایی تیم و توجه کردن به بازیکنان استان لرستان و شهر دورود سخن گفت.

شايان ذكر است تست‌گیری از بازیکناني كه مايل به عضويت در تيم گهر هستند از روز شنبه در دورود آغاز مي‌شود، لذا از كساني كه مايل هستند به عضويت اين تيم درآيند و سابقه عضويت در تيم‌هاي مطرح استان و كشور را دارند، دعوت مي‌شود راس ساعت 16 عصر روز شنبه در کمپ صنایع دفاع دورود حضور يابند.