گل بانو و مشارکت حداکثری/ کریم دوستی

یکی از دوره های انتخابات در سالهای قبل است که تلویزیون ، رادیو و سایر رسانه ها از انتخابات صحبت می کنند و تمام جامعه آماده برگزاری یک انتخابات باحضور ی گسترده است و مردم و مسئولین از مشارکت در انتخابات به عنوان یک امر مهم و اساسی در سرنوشت کشور حرف می زنند . […]

Picture-015-225x300

یکی از دوره های انتخابات در سالهای قبل است که تلویزیون ، رادیو و سایر رسانه ها از انتخابات صحبت می کنند و تمام جامعه آماده برگزاری یک انتخابات باحضور ی گسترده است و مردم و مسئولین از مشارکت در انتخابات به عنوان یک امر مهم و اساسی در سرنوشت کشور حرف می زنند . خلاصه همه جا صحبت از مشارکت حداکثری ست .

روز انتخابات فرا رسیده است  و اخذ رأی را در صندوق یکی از ادارات و نهاد های دولتی شروع کرده ایم و فضای صندوق و تعداد افراد حاضر در صندوق یک طرفه و به نفع یکی از کاندیداهاست وکارگران وکارمندان آن نهاد مرتب به صندوق اخذ رای رفت وآمد می کنند.گل بانو که خدمتکار یکی از واحد های آن ساختمان است با10-20شناسنامه در دست برای رای دادن آمده است ومی گوید شناسنامه ها مربوط به اقوام وآشنایانی هستندکه وقت یا علاقه ای برای رای دادن نداشته اند ومن باید به جای آنها با شناسنامه ها رای بدهم وکسی هم حق مخالفت ندارد چون افراد صندوق بیشتر از همفکران گل بانو هستند به او اجازه می دهند که تعداد زیادی از شناسنامه ها را مهرکند و آرا را به صندوق بریزد. مقاومت های ما چند نفر هم به جایی نمی رسد و در روزی پراز هیاهو و…گل بانو به شیوه ی خود با مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی می کند.