جنایت خونین در شهرستان صحنه/ پدر شیشه ای سر دختر ۴ ساله اش را برید

صبح امروز خیابان پاسداران شهرک امام (ره) شهرستان صحنه شاهد یکی از فجیع ترین و تلخ ترین وقایع ناشی از مصرف مواد مخدر بود.

IMG11200232

 

 

 

به گزارش لکنا، حادثه به قتل رسیدن دختر چهارساله توسط پدری که به مواد مخدر شیشه اعتیاد داشت بار دیگر اوج صدمات مهلک ناشی از مصرف مواد مخدر را نشان داد.

یکی منبع آگاه در این رابطه به خبرنگار مرصاد گفت: مدت زیادی نیست که آقای ر – ر به شهرستان صحنه آمده ولی در این چند روز هم اختلاف خانوادگی و اعتیاد او کاملا مشخص بود.
وی در خصوص این حاثه اظهار داشت: این فرد معتاد به مواد مخدر شیشه است و مدتی است که از همسرش جدا شده است. او با پیگیری هایی که انجام می دهد دختر چهار ساله را از مادرش که در کرمانشاه ساکن است می گیرد تا چند روزی را در کنار او باشد.
این منبع آگاه گفت: پس از این پدر خانواده به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و مصرف شیشه با توهمی که به او دست می دهد سر دختر چهار ساله اش را با چاقو از بدنش جدا می کند.

وی افزود: هنوز علت دقیق حادثه توسط مراجع قضایی اعلام نشده است و هنوز بازسازی کلی صحنه حادثه به‌ دلیل شرایط نامساعد روحی و روانی قاتل، انجام نگرفته است. او به پزشکی قانونی برای تایید سلامت روح و روان منتقل شده است.

به هرحال مشخص نیست آثار و تبعات مهلک ناشی از مصرف مواد مخدر باید تا به کی قربانی بدهد تا مصرف کنندگان خود باخته این مواد افیونی دست از سر شیشه و کراک و … بردارند.