روحانی: جمع بندی نهایی درباره کابینه دولت را تا مراسم روز تحلیف انجام خواهم داد و در روز تحلیف کابینه معرفی می شود

    نماینده مردم اردبیل گفت: روحانی در دیدار نمایندگان‌گفت‌که جمع بندی نهایی درباره کابینه دولت را تا مراسم روز تحلیف انجام خواهد داد و قرار است که در روز تحلیف کابینه معرفی شود. هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  تسنیم با اشاره به دیدار تعدادی از […]

45010_204

 

 

نماینده مردم اردبیل گفت: روحانی در دیدار نمایندگان‌گفت‌که جمع بندی نهایی درباره کابینه دولت را تا مراسم روز تحلیف انجام خواهد داد و قرار است که در روز تحلیف کابینه معرفی شود.

هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  تسنیم با اشاره به دیدار تعدادی از نمایندگان با رئیس جمهور منتخب گفت: در این دیدار حدود 50 نفر از نمایندگان حضور داشتند که از میان آنها نزدیک به 20 نفر سخنرانی کردند.

وی افزود: نمایندگان در سخنان خود بر اهمیت تعامل دولت و مجلس تاکید و خواستار همکاری بیشتر قوا برای حل مشکلات مردم شدند.در این دیدار موانع تعامل دولت و مجلس بررسی و راهکارهایی برای حل آن در نظر گرفته شد.

نماینده مردم قائمشهر خاطرنشان کرد: همچنین در این دیدار حسن روحانی رئیس جمهور منتخب اعلام کرد‌که تلاش خواهد کرد لیست اسامی کابینه را تا روز 13 مرداد ماه و مراسم روز تحلیف به مجلس ارائه خواهد کرد.

حسینی تاکید کرد: این دیدار حدود 90 دقیقه به طول انجامید.

همچنین کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم نیز با اشاره به دیدار امروز تعدادی از نمایندگان با رئیس جمهور منتخب، گفت: در این دیدار مطرح شد که آقای روحانی به مطالبات مردم و شعارهایی که در ایام انتخابات مطرح شد، عمل خواهد کردو تحلیل واقع بینانه ای از وضعیت کشور وجود داشته باشد.

وی افزود: همچنین روحانی نیز در این دیدار گفت که اعضای‌کابینه مجرب، توانمند و کاربلد و تیم اقتصادی قوی و منسجم، خواهد بود. آقای روحانی همچنین از نمایندگان درخواست کرد‌که پیشنهادات خود درباره کابینه را تا مراسم روز تحلیف به وی ارائه کنند.

نماینده مردم اردبیل خاطرنشان کرد:جلسه امروز بسیار صمیمی بود که در آن گروهی از نمایندگان اصلاح طلب، اعضای فراکسیون رهروان ولایت و نمایندگان مستقل حضور داشتند.در این دیدار از اعضای هیئت رئیسه مجلس فردی حضور نداشت.

پیرموذن ادامه داد: روحانی گفت‌که جمع بندی نهایی درباره کابینه دولت را تا مراسم روز تحلیف انجام خواهد داد و قرار است که در روز تحلیف کابینه معرفی شود چرا که نمایندگان علاقه دارند که کابینه هر چه زودتر معرفی شود.

وی تاکید کرد: من یکی از نمایندگان حامی ژنرا‌ل های رئیس جمهور منتخب هستم و در صحن مجلس از آنان دفاع خواهم کرد.

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه در این دیدار محمد باقر نوبخت و تیمور علی عسگری از مشاوران رئیس جمهور منتخب حضور داشتند، اظهار داشت: آقای روحانی در این دیدار تاکید کرد که مراسم تحلیف در شان مردم خواهد بود و حتی یکی از نمایندگان درخواست کرد بدون مصلحت اندیشی از روسای جمهور سابق مانند خاتمی دعوت شود اما آقای روحانی واکنشی به این خواست نمایندگان نداشتند و وارد این مباحث نشدند. او تاکید داشت که از فضای انتخابات عبور کرده ایم و باید به فضای عقلانیت و اعتدال که بر خودمحوری و افراط گری غالب شده، بها دهیم.