از گهر چه خبر؟/ تشريح آخرين وضعيت گهر از زبان حيدرپور

مديرعامل تيم گهر دورود گفت: به دليل بي‌مهري‌هاي مسئولان استاني احتمال حضور مالکين جديد گهر دورود کمرنگ‌تر شد.

heidarpoor-250x166
ورزش 3: اسماعيل حيدرپور در خصوص آخرين شرايط تيم گهر گفت: وضعيت تيم گهر نيز مثل تيم داماش گيلان است که به دليل مشکلات پيش آمده در وضعيت بد مالي قرار دارد و در اين مدت گذشته با هر کجا که فکر مي‌کرديم، مي‌تواند به تيم کمک کند، حضور يافتيم و جلساتي برگزار کرديم.

وي افزود: به اتفاق پيشکسوتان فوتبال شهرستان دورود مثل احمد ستاري، محمد ياراحمدي، احمد فاتحي جلسه‌اي با وزير سابق کار و تأمين اجتماعي، آقاي حسين کمالي که خود دورودي هستند و آقاي جمشيدي برگزار کرديم، بعد از آن با چند اسپانسر مذاکره شد و جلسات ما در حضور نماينده دادستاني برپا شد و در اين ميان تنها مهندس مافي بودند که شرايطي نزديک به ما داشتند، قبول کردند که هم تيم در دورود بماند هم نام گهر تغيير نکند.

وي افزود: ما و آقاي مافي جلساتي را با سردار رويانيان، نمايندگان مجلس، علاءالدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي برگزار کرديم، اينجا جا دارد، از بروجردي تشکر کنم که با وجود مشغله کاري زياد دعوت به اين جلسه را پذيرفتند، وي نگران وضعيت گهر بود و از انتخاب هوادارن گهر به عنوان بهترين هواداران ليگ ابراز خوشحالي کردند.

حيدرپور گفت: ما درخواست جلسه با استاندار لرستان کرده‌ايم که هنوز هم محقق نشده است، شخص خودم با آعباس قائدرحمت نماينده دورود صحبت کردم، تا بتوانيم جلسه‌اي با حضور وي و مسئولان استاني براي مشخص کردن وضعيت نهايي تيم داشته باشيم که تاکنون موفق به اين کار نشده‌ايم.

مديرعامل باشگاه گهر دورود با انتقاد از مسئولان استاني خاطر نشان کرد: از هيچ کجا ما را حمايت نمي‌کنند و هيچ کسي از مسئولان استاني يک زنگ هم نزده است که شما به عنوان مدير باشگاه گهر سال بعد برنامه‌تان براي حضور در ليگ يک چه هست.

وي افزود: سال گذشته حسين هدايتي طبق گفته خودشان 3 ميليارد تومان هزينه کردند و ديديم تيم سقوط کرد، هر چند مشکلاتي در مديريت و نحو خرج کردن اين پول بود و شايد مي‌شد، در نيم فصل بهتر عمل کرد، ولي با اين وجود هدايتي 3 ميليارد تومان هزينه کردند، ولي يک نفر از مسئولان از وي قدرداني نکرد، چگونه ما انتظار داريم سرمايه‌گذاران جديد که وضعيت اين را مي‌بينند وارد اين استان شوند.

حيدرپور گفت: اخيرا در رسانه‌هاي محلي يک گروهي شعار مي‌دهند که تيم را بخرند و براي اين تيم حاشيه ايجاد کرده‌اند، مگر ما به آنها وقت نداديم که پول بياورند و تيم را خريداري کنند، نماينده دادستاني در جريان تمام مسائل هستند.

وي افزود: جلسه‌اي آقايان داشتند و اعلام شد که پول بياورند و ضمانت دهند که مشکلي براي انجام کار ندارند، ولي آقايان چيزي در بساط نداشتند، علت اين جوسازي آنها را نمي‌دانم، شايد آنها مي‌خواهند که عابديني تيم را مجاني به آنها بدهد.

مديرعامل باشگاه گهر اظهار داشت: يک ماه است که گفته‌ايم که هرکس پول دارد، بيايد جلو به جاي اينکه در رسانه‌ها حرف بزند عمل کند، بين همه افراد تنها مهندس مافي بود که قدم جلو گذاشتند، ولي حيف که هيچ کدام از مسئولان از وي استقبال نکردند.

حيدرپور در پاسخ به اين سئوال که در گذشته حضور احتمالي آقاي هاشمي که خود اصالتا دورودي هستند در فصل جديد به گوش مي‌رسيد، در حال حاضر وضعيت وي چگونه است؟ گفت: هاشمي در فصل قبل هم کنار ما بودند و به اين تيم کمک‌هاي بسياري کردند، هنوز هم 70 ميليون تومان از پولي که سال قبل کمک کردند به وي برگشت داده نشده است.

وي افزود: هاشمي نيز به واسطه دورودي بودنشان علاقه دارند، به اين تيم کمک کنند که انشاءالله در فصل آينده يا وي يا آقاي مافي در کنار اين تيم هستند، اميدوارم هواداران اصيل و واقعي گهر شرايط فعلي اين تيم را درک کنند و حمايت خود را از اين تيم افزايش دهند، تا بتوانيم وضعيت کنوني را بهبود بخشيم.

اين مقام مسئول بيان داشت: اگر بودجه‌اي در اختيارمان قرار نگيرد، با يک تيم جوان وارد مسابقات مي‌شويم چرا که وقتي بودجه کلان نباشد، مجبوريم با شرايط کم بسازيم.

وي افزود: هواداران مطمئن باشند که خود من به عنوان يک شهروند دورودي و پيشکسوتان ورزش دورود مثل ياراحمدي به دنبال برطرف کردن مشکلات اين تيم هستيم و از هيچ کاري دريغ نمي‌کنيم، چراکه به اين تيم و اين شهر و مردم آن تعصب داريم.