پتروشیمی کوهدشت/ پروژه ای که با همت بانک ملی ایران عملیاتی می شود

  به گزارش لکنا؛ بانک ملی ایران در سطح شهر کوهدشت بنرهایی نصب نموده و در آن خبر از برگزاری مراسمی در آینده ی نزدیک داده است: مراسم نهادن خشت اول پتروشیمی کوهدشت. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان قبلاً از آغاز عملیات اجرایی این پروژه در شهرستان کوهدشت خبر داده بود. گروه توسعه […]

Untitled-3

 

به گزارش لکنا؛ بانک ملی ایران در سطح شهر کوهدشت بنرهایی نصب نموده و در آن خبر از برگزاری مراسمی در آینده ی نزدیک داده است: مراسم نهادن خشت اول پتروشیمی کوهدشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان قبلاً از آغاز عملیات اجرایی این پروژه در شهرستان کوهدشت خبر داده بود.

گروه توسعه ملی وابسته به بانک ملی ایران سرمایه گذار این پروژه بوده و برآورد می شود که حجم سرمایه لازم برای اجرای آن ۴٨٠ میلیون دلار و پنج هزار میلیارد ریال باشد.

فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران که خود از فرزندان دیار طرهان است، میزان اشتغال طرح در زمان اجرا را بالغ بر دو هزار نفر و در زمان بهره برداری حداقل چهارصد نفر به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیرمستقیم برشمرده است.

امیدواریم با همت مدیریت کاردان بانک ملی ایران و همدلی و پیگیری مردم غیور شهرستان کوهدشت در حداقل زمان شاهد اجرایی شدن این پروژه ی عظیم باشیم و به سرنوشت بسیاری از پروژه های دیگر شهرستان دچار نشود.