سرویس بهداشت و درمان/ معرفی مرکز پاسخگویی سلامت 1490- شماره تماس کوهدشت

مرکز پاسخگویی سلامت ۱۴۹۰ به منظور ارتقاء پاسخگویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مردم، جهت اطلاع رسانی و آگاهی ایشان از نحوه ارائه خدمات سلامت، امکان دسترسی سریع متقاضیان به خدمات و اطلاعات مورد نیاز، پاسخگویی در زمینه ی خدمات سلامت و افزایش کیفیت ارائه خدمات و مطالبات مردمی و… راه اندازی شد. […]

15-4

مرکز پاسخگویی سلامت ۱۴۹۰ به منظور ارتقاء پاسخگویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مردم، جهت اطلاع رسانی و آگاهی ایشان از نحوه ارائه خدمات سلامت، امکان دسترسی سریع متقاضیان به خدمات و اطلاعات مورد نیاز، پاسخگویی در زمینه ی خدمات سلامت و افزایش کیفیت ارائه خدمات و مطالبات مردمی و… راه اندازی شد.

در این مرکز در حال حاضر بخشهای بهداشت، درمان، دارو، مشاوره پزشکی، پیگیری، تحلیل، بررسی و بخش عمومی فعال می باشد.

هموطنان عزیز می توانند جهت ثبت درخواست خود با شماره تلفن ۱۴۹۰ تماس حاصل فرمایید.

مرکز پاسخگویی سلامت ۱۴۹۰ با هدف ایجاد بستری مناسب برای شنیدن نظرات، درخواست ها، شکایات و انتقادات، پیشنهادات مردم در زمینه خدمات سلامت و با نیت افزایش پاسخگویی توابع وزارت بهداشت راه اندازی شده است. لذا در حال حاضر هموطنان عزیز می توانند از طریق تماس تلنفی درخواست های خود را اعلام نمایند.

آدرس سایت مرکز پاسخگویی سلامت 1490: http://1490.behdasht.gov.ir/

همشهریان کوهدشتی نیز می توانند در صورت نیاز علاوه بر شماره تلفن 1490 سوالات، شکایات و سایر نیازهای خود در بخش دارو را از طریق شماره تلفن 3 – 6223070 داخلی 119 قسمت «معاونت غذا و دارو» پیگیری نمایند.

گزارش: سید مجتبی حسینی/ دبیر سرویس بهداشت و درمان